Cam2Cam (2014)

Verenigde Staten / Thailand / Oostenrijk
Thriller / Horror

geregisseerd door Joel Soisson
met Ben Wiggins, Sarah Bonrepaux en Jade Tailor

De jonge Amerikaanse backpacker Allie komt in Bangkok in aanraking met een mysterieuze groep expats. Deze groep beheert een provocatieve website genaamd 'Cam2Cam'. De leider van het gezelschap, Marit, oefent grote aantrekkingskracht op Allie uit. Maar niets is wat het lijkt.

avatar van tattoobob
Hmm lekkere billen...ben ook benieuwd naar deze film.

avatar van Noodless
yep, interesse is gewekt. Lijkt me wel iets.

ipman-99
"While You're Watching Them, They're Watching You." ... " !!!

Genoten van deze Thriller !!! 'Cam2Cam' is een thriller die ons voornamelijk
wil wijzen op de gevaren van het internet/chatten.
De film begint sterk met spannende kat en muis spelletjes ...!
De film kent vooral een vreemde sfeer en benadering van het thema.
Het visuele aspect komt hier ook mooi uit de verf, wat wil je met enkele opvallende
verschijningen en een locatie genaamd Thailand !
Actrice Sarah Bonrepaux is een opvallende verschijning met zwoele blik.
Opvallend in de verhaallijn(en) ..., veel wendingen waarbij je soms je grijze massa moet
laten werken en waar regelmatig je wenkbrauwen bij fronsen !
Het boudy count (aantal) mag er zeker zijn met enkele opvallende kills.
Opvallende visuele flitsende scènes met enkele schrikmomentjes die aardig waren gedaan.
Genoten van deze Slasher/stalker flick die in mijn ogen aardig uit de verf
wist te komen.