More American Graffiti (1979)

Komedie / Drama

geregisseerd door Bill L. Norton
met Candy Clark, Bo Hopkins en Ron Howard

In dit vervolg op de succesfilm 'American Graffiti' zien we hoe de personages uit de eerste film langzaam hun eerste stappen richting volwassenheid maken. We volgen onder meer Debbie en Steven tijdens hun respectievelijke oudejaarsfeesten en we zien hoe Terry The Toad naar Vietnam vertrekt.

avatar van TerryA
een keer gezien in de jaren 80 en daarna nooit meer tegen gekomen op video of dvd - gaf ook veel meer indruk dan de originele (American Graffiti) gedeelte van deze verhaal over group dat opgrooit en door vershillende omstandigheden uit elkaar grooien.

avatar van maurice74
Vervolg op het geweldig nostaligsch American Graffiti van George 'Star Wars' Lucas. Kwam ik toevallig tegen bij Mediamarkt op dvd. (voor 1 euro).

avatar van TerryA
kreeg laatst alle 2 in dezelfde DVD collection box - remastered versies ... More American Graffiti is de vervolg van American Graffiti (het volgt dezelfde akteurs/charachters) en nog steeds vind ik More American Graffiti iets beter dan American Graffiti .. maar allerbij intussen met halfje deraf (op DVD is toch minder indrukwekkend dan in de bioscoop)

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Aardig vervolg die wat meer serieuze dingen wilt toevoegen..
Is aardig gelukt maar maakt het meer een luchtig drama dan een comedy..
Verhaal is wel boeiend maar erg langdradig..Het acteer niveau was wel erg goed!.
3 sterren omdat dit vervolg wel leuk was.. maar het eerste zeker niet weet te overtreffen!