Genre: Actie / Misdaad
Speelduur: 133 minuten / 132 minuten (director's cut)
Oorsprong:
Verenigde Staten
Geregisseerd door: Michael Mann
Met onder meer: Chris Hemsworth, Viola Davis en Archie Kao
IMDb beoordeling: 5,5 (64.117)
Gesproken taal: Engels, Indonesisch, Spaans, Italiaans, Mandarijn, Kantonees en Duits
Releasedatum: 22 januari 2015
On Demand:
- Vanaf 1 april op Netflix
- Bekijk via Pathé Thuis
- Bekijk via iTunes
- Bekijk via CANAL+
- Niet beschikbaar op Videoland
- Niet beschikbaar op Amazon Prime
- Niet beschikbaar op Disney+
- Niet beschikbaar op Google Play
- Niet beschikbaar op meJane
Plot Blackhat
"We are no longer in control."
In een wereld waar cybercriminaliteit op globale schaal plaatsvindt volgen we een veroordeelde gevangene en zijn Amerikaanse en Chinese handlangers in een netwerk van Chicago tot Los Angeles en van Hongkong tot Jakarta. De Amerikaanse en Chinese hackers zullen samen moeten werken om een grote computerinbraak te stoppen.
Externe links
- Zoek naar deze film op dvd/blu-ray op Amazon
- IMDb (5,5 / 64117)
- Trailer (YouTube, ondertiteld)
- Vanaf 1 april op Netflix
- iTunes: € 7,99 / huur € 3,99
- Pathé Thuis: vanaf € 8,99 / huur € 2,99
- Kijk op Canal Digitaal
Social Media
Acteurs en actrices
Nicholas Hathaway
Chen Lien
Chen Dawai
Carol Barrett
Mark Jessup
Alex Trang
Sadak
Henry Pollack
Elias Kassar
Jeff Robichaud
Video's en trailers
Reviews & comments
nummer2
-
- 447 berichten
- 29 stemmen
Overigens , er zit ook een zeer interessante post postmoderne filosofie verscholen in dit meesterwerk van Michael Mann ! Spreekt me veel meer aan dan de filosofie van Malick .
Op audio-visueel gebied heb ik intens genoten van de film...maar hoe zou jij de onderliggende filosofie duiden? En dan vooral: hoe kun je aantonen dat dit de filosofie van Mann is, en niet louter een interpretatie van de kijker? Dat eerste gaat bij een Malick uiteraard wat eenvoudiger, aangezien zijn hints richting de geschiedenis van filosofie/theologie nogal expliciet zijn. Des te meer ben ik geïnteresseerd in Mann...ik kan er qua filosofie, metafysica of theologie namelijk niks van maken.
Leland Palmer
-
- 23740 berichten
- 4699 stemmen
Let op; nu komt xgogax weer met een grandioos betoog over de genialiteit van meester Mann.
ghostman
-
- 5708 berichten
- 5 stemmen
Op audio-visueel gebied heb ik intens genoten van de film...maar hoe zou jij de onderliggende filosofie duiden? En dan vooral: hoe kun je aantonen dat dit de filosofie van Mann is, en niet louter een interpretatie van de kijker? Dat eerste gaat bij een Malick uiteraard wat eenvoudiger, aangezien zijn hints richting de geschiedenis van filosofie/theologie nogal expliciet zijn. Des te meer ben ik geïnteresseerd in Mann...ik kan er qua filosofie, metafysica of theologie namelijk niks van maken.
Dankzij de revolutionaire digitale stijl die Michael Mann hanteert , gaat hij hier verder met het ontwikkelen en overstijgen van zijn totaal unieke ( beeld ) filmtaal .
Michael Mann als denker is pragmatischer , rationeler , absoluut geen dromer , veel meer down to earth en niet cannabis zweverig als Malick . Hij houdt zich bezig met het aardse ; de mens staat centraal . Hij legt de nadruk vooral op sociale interacties / samenwerking , institutionalisering , het organiseren van de civiele samenleving ( civil society ) en globalisering . Je kunt hem dan ook meer zien als socioloog , antropoloog , filosoof dan theoloog .
Volgens Michael Mann en om hem even te citeren : " Most of us live our lives within the confines of the judicial system we were born into, the political economy we were born into. A criminal, by self-definition, is outside of social mores and values. " . filmparlato.com
Hoe kan ik dit aantonen ? Mann laat botweg heel even , doch zeer effectief , werken zien ( visueel ) van o.a. Foucault , Baudrillard en Derrida . Zeer materialistische aanpak wat dat betreft . Voor alle duidelijkheid heb ik een screenshot gemaakt : image.jpg
" Hathaway is first seen reading Jean Baudrillard's "The System of Objects," a neo-Marxist critique of the commodification of everyday life. Also adorning Hathaway’s shelves is "Discipline and Punish," Michel Foucault's inquiry into modern penal systems and disciplinary technologies of power, including surveillance. The nods to these heavyweights happen in an eye blink, and they felt gratuitous and self-conscious the first time I saw "Blackhat." (Jean-François Lyotard's "The Postmodern Condition" is also on the shelf, as is Jacques Derrida.)
The movie's suppositions - namely that the world is now a surveillance penitentiary - emerge clearly enough that you don’t need these intellectual signposts, even if name-dropping philosophers has long been par for the cinematic course for the likes of, say, Jean-Luc Godard. " . nytimes.com
ghostman
-
- 5708 berichten
- 5 stemmen
Interessant artikel :
" ... Hyperrealism and hyperabstraction - increasingly, Mann’s films seem to dance between these two extremes. ...
... Blackhat is likely to be as divisive as Mann's other recent films - if not more so. ... ... For many of us, he's a living legend ... "
ghostman
-
- 5708 berichten
- 5 stemmen
Vind de originele versie gewoonweg geniaal , maar ben wel stiekem benieuwd naar de ' revised cut ' !
... (There are no currently announced plans to release the new cut on video, and given that Mann, who was sitting directly in front of me at the screening, was taking his own notes on the cut, he's very likely not done tinkering with it.) ...
Norman Mailer
-
- 873 berichten
- 657 stemmen
Vind de originele versie gewoonweg geniaal , maar ben wel stiekem benieuwd naar de ' revised cut ' !
... (There are no currently announced plans to release the new cut on video, and given that Mann, who was sitting directly in front of me at the screening, was taking his own notes on the cut, he's very likely not done tinkering with it.) ...
Wellicht kan jij gewoon een Blackhat Blog starten. Leuk. Wellicht.
Left4Dead
-
- 3241 berichten
- 3691 stemmen
Zolang het hier maar ophoudt. De gast spreekt bijvoorbeeld over "de evolutie van het verhaal".
Van welke planeet moet je komen met zulke uitspraken.
(verwijderd)
-
- 1480 berichten
- 0 stemmen
Norman Mailer en Left4Dead, ik adviseer jullie om de comments van Spring Breakers te vermijden, dat overtreft dit met gemak bedacht ik me direct toen ik jullie ergernissen zag.
Norman Mailer
-
- 873 berichten
- 657 stemmen
Norman Mailer en Left4Dead, ik adviseer jullie om de comments van Spring Breakers te vermijden, dat overtreft dit met gemak bedacht ik me direct toen ik jullie ergernissen zag.
Eens. Volledig.
Overigens is van ergernis geenszins sprake. Integendeel.
ghostman
-
- 5708 berichten
- 5 stemmen
Uitgegroeid tot mijn lievelingsfilms van Mann . Miami VIce (2006) is inderdaad veel poëtischer ( en ik ben dol op poëtische cinema ) , maar Blackhat (2015) ziet er beter uit en is avontuurlijker .
Blackhat (2015) zit vol geniale momenten en daar is deze scenes 1 van . De soundtrack bij deze belangrijke scene is schitterend . Vintage MANN :
Left4Dead
-
- 3241 berichten
- 3691 stemmen
Let op; nu komt xgogax weer met een grandioos betoog over de genialiteit van meester Mann.
Jup, het duurde weer ff. Kreeg al ontwenningsverschijnselen.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Blackhat (2015) zit vol geniale momenten en daar is deze scenes 1 van . De soundtrack bij deze belangrijke scene is schitterend . Vintage MANN :
Wat vind je er precies zo geniaal aan, in jip-en-janneketaal? Ziet er mooi uit hoor, zoals de hele film, maar het is ook weer niet dat ik stijl achteroversla.
Leuk om te zien hoe bevlogen je bent over deze film, maar ik zie hem nog niet helemaal met dezelfde ogen als jij en begrijp de redenaties ook niet overal. Jij zit er vast veel dieper in. Ik zie vooral een visueel erg mooie en bij vlagen spannende film, dikke voldoende.
ghostman
-
- 5708 berichten
- 5 stemmen
Ongeacht dat ik het melancholische deuntje op de achtergrond erg mooi vind en dat het bij mij de juiste snaar weet te raken en ongeacht de mobiele cinematografie & schitterende artistieke composities die mij zeer aanspreken , is de digitale fotografie van de buitencategorie .
Michael Mann heeft zich vorig decennium ontpopt tot een ware leider en uitvinder / grensverlegger op het gebied van de digital fotografie . Met Blackhat (2015) heeft zij zichzelf op dat vlak stilistisch gezien zelfs weten te overtreffen . Wat we hier mogen aanschouwen is crème de la crème van de geëvolueerde vorm / stijl van cinema . De mogelijkheden en ' instrumenten ' om een film te kunnen maken worden bij Blackhat (2015) verder uitgebreid .
Ik zie ook ontwikkeling op het gebied van de montage , daar is MANN ook aan het experimenteren . Het ziet er naar uit dat de cinema van MANN steeds abstracter wordt , maar tegelijkertijd ook vloeiender / soepeler .
Neem bijvoorbeeld Bresson of vroege GODard . Hun werk is erg abstract , vlot en minimalistisch , maar veel van hun oudere films komen ook een beetje houterig ( ongeslepen ) over . Nieuwe films van MANN zijn wat dat betreft veel soepeler .
Film technisch ziet dit meesterwerk er werkelijk geniaal uit .
En nu iets over de inhoud . Het is maar 1 scène van twee minuten .
Wat ik vooral zo bijzonder vind aan deze scène is de overgang tussen het leven in de gevangenis en de ultieme vrijheid . We zien Nick Hathaway in eerste instantie de gevangenisdeur uitkomen en dan even later zien we hem op het vliegveld met uitgestrekte open vlakte helemaal gedesoriënteerd en vrijheid-'ziek' ( duizelig ) . Ik voelde ook een beetje angst in hem . Hij moest zich weer even aan de vrijheid aanpassen ( wennen ) . Hij kreeg als het ware last van ' kinetose ' .
Er gebeurt veel meer bij deze scène , o.a. de eerste interactie , en fysiek contact , tussen Nick Hathaway en Chen Lien.
En dus de overgang tussen opgesloten zitten in een kleine ruimte en dan de ultieme vrijheid op de uitgestrekte open vlakte ondersteund door prachtige melancholische soundtrack vind ik erg poëtisch weergegeven .
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Dank voor de toelichting, xgogax. Ik haal er duidelijk minder uit dan jij (hoewel ik de filmstijl ook prachtig vind), maar het is interessant om door jouw bril mee te kijken.
John Milton
-
- 21559 berichten
- 11722 stemmen
Ik lees vanaf september 2014 al mee in dit topic, geïnteresseerd in het verschil qua waardering dat er lijkt te zijn tussen mensen die de film gezien hebben, zowel bij critici als publiek. Helaas veranderde het daadwerkelijk zien, weinig aan de verwachtingen die de trailer schiep.
Ik had een stiekeme hoop dat die trailer een verkeerd beeld geschapen had, en dat ik ik volmondig xgogax gelijk mocht geven. 'Blackhat is inderdaad een onbegrepen meesterwerk'. Welnu, als dat zo is, dan gaat het helaas vooralsnog langs mij heen. Ik heb Manns esthetiek en beeldtaal altijd gewaardeerd. Het kleurgebruik in het door mij zo gewaardeerde Heat, de prachtige nachtopnamen van Collateral of zelfs vergeetbare werkjes als Miami Vice. Prachtig.
Helaas moet ik Blackhat in het verlengde van die laatste film plaatsen: Een verhaal wat me niets meer doet en soms zelfs vrij belachelijk overkomt, en erger en schokkender: het gros van tijd visueel niet eens aantrekkelijk is. Misschien is het een kwestie van wennen, en is Mann zijn tijd vooruit, maar het ziet er bij vlagen uit alsof het point en shoot met een consumenten digicam geschoten is, wat me met name bij sommige binnenscènes opviel. Wellicht dat wat extra verdieping in wat Mann precies wil doen met die beeldtaal meer waardering met zich meebrengt, maar mijn eerste reactie is niet positief. Ook de hierboven door xgogax beschreven scène, de boodschap kwam wel over, maar mooi vond ik het niet persé. De manier hoe iedereen een voor een het beeld in kwam lopen van opzij gefilmd, werkte bevreemdend.
Hemsworth als briljante hacker die met hetzelfde gemak drie aanvallers van zich afslaat. Tsja, het zou kunnen. Dolph Lundgren was ook lekker bezig aan MIT tot hij een ander pad verkoos. Maar het blijft wat vervreemdend en hielp de geloofwaardigheid van het karakter niet helemaal, ook al schijnt er zo'n badass hacker te zijn die ergens ver hierboven in een linkje werd gedeeld. En eerlijk is eerlijk, sommige actiescènes waren wel thrilling. De uitwerking en het acteren van Wei Tang als love interest ten slotte, nee...
Vooralsnog houd ik het op 2,5*, maar ik vind het een moeilijke film om op te stemmen. Wellicht probeer ik het nog ooit een keer, we zullen zien.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
...als briljante hacker die met hetzelfde gemak drie aanvallers van zich afslaat. Tsja, het zou kunnen.
Dat is ook mijn grootste kritiekpunt en houdt me van een 8 af. Computernerd, badass en fotomodel ineen is iets te veel van het goede. Lager dan een dikke voldoende kom ik echter niet uit.
John Milton
-
- 21559 berichten
- 11722 stemmen
Oh ja, ik vergat ridiculously handsome
Maar dat valt me niet zo meer op in films. They're almost always pretty.
Wat je cijfer betreft, jij kon ook nog een stuk meer met de looks van de film, en dat reflecteert je cijfer. As it should!
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Yep, vooral op m'n nieuwe 4K-tv spat hij werkelijk van het scherm. En dat wat jij 'consumenten handycam' noemt vind ik juist erg gaaf, daardoor krijg ik het idee dat ik ermiddenin zit in plaats van naar iets kijk. Vooral bij die schietpartij op straat, haast docu-achtig.
Kan me daarentegen ook goed voorstellen dat het niet iedereen ligt.
Iron Maiden
-
- 2541 berichten
- 6560 stemmen
xgogax, mag ik een gram van wat jij rookt?
Ben toch wel erg benieuwd naar deze film door je positieve recensies, ga 'm vanavond kijken.
david bohm
-
- 2929 berichten
- 3205 stemmen
De films van de heer Mann kan ik meestal wel waarderen zo ook deze Blackhat. Zijn manier van filmen spreekt mij aan en dan doet het verhaal er net iets minder toe. Want dat bevat nogal wat clichés en gaatjes. Gelukkig zijn de plannetjes van de hacker snood en zijn de hacker acties fraai in beeld gebracht. Net als de meeste andere scenes.
DVD-T
-
- 15378 berichten
- 2839 stemmen
Erg goed kat en muis spel.
Mann kan ook met dit behoorlijk actueel onderwerp uit de voeten, en doet dat op zijn eigen manier en weet het spannend te maken en over de gehele lijn blijft het boeiend. Gewoon eng wat sommige mensen vanachter hun laptop kunnen aanrichten. We krijgen best veel verhaal en reizen af naar een aantal schitterende locaties. Naast veel elementen die in zijn films te vinden zijn, zijn zijn films vooral een karakter studie. Zo ook Blackhat. We krijgen erg veel van de personages te zien en er is erg fijn acteer werk ook doorheen de film te vinden. En wat is Wei Tang een mooie vrouw. Maar Blackhat bied veel meer dan fijne personages. Zoals we gewend zijn van Mann is ook deze film weer een audio/visueel schitterend. Erg fijn camerawerk is er hier te vinden. Niet alleen de positionering is erg goed, maar ook de bewegingen en belichting is van een hoog niveau. Het ziet er gewoon bloedmooi uit. Maar ook qua geluid en muziek zit het zeer goed. De shoot-outs klinken geweldig en er is zeer veel ambiance geluid te horen. En dan is er nog de schitterende muziek van Harry Gregson-Williams, Atticus Ross en Leo Ross.
Net als met het laag gewaardeerde Miami Vice, heb ik ook een zwak voor de Blackhat. Mooi geschoten, vloeiende editing, goede sounddesign en muziek en spannende actie scenes. Verhaaltechnisch is het absoluut niet perfect, maar wordt ruimschoots gecompenseerd door andere elementen.
Redlop
-
- 8962 berichten
- 3566 stemmen
Met een afgekeurd Bond-script en een bus vol B-acteurs plagieert Michael Mann zichzelf.
2,5*
Thorak
-
- 6317 berichten
- 1826 stemmen
Deze film na een 45 tot 60 minuten maar uitgezet. Wat een saai gedoe zeg! De plot klinkt spannen en interessant, maar niets bleek minder waar! Chris Hemsworth dacht volgens mij hetzelfde, want zijn manier van acteren komt ook weinig geïnteresseerd over. De andere acteurs hebben ook nog wat lessen in acteren nodig. Nergens zet ook maar 1 persoon een geloofwaardige rol neer.
Hoe mensen hier over een meesterwerk kunnen spreken is mij echt een raadsel! Misschien dat het einde beter word, maar al is dat nog zo geniaal, met een eerste uur zo saai als dit kan het al nooit geen meesterwerk meer worden.
ghostman
-
- 5708 berichten
- 5 stemmen
Van de week herzien . Ik ben gezegend met zeer goed fotografisch geheugen en ondertussen heb ik dit one-of-a-kind geniaal meesterwerk helemaal in mijn hoofd zitten . Naar het einde toe wordt deze belangrijke mijlpaal der cinema steeds abstracter , denk aan de scenes in Jakarta . Mann laat abstracte artistieke composities voor zich spreken en die volgen elkaar in een razend tempo op. Murnau is een van de favoriete filmmakers van Mann en dat merk je hier dan ook meteen . Het lijkt alsof Maan stukjes van zwijgende cinema in de film verwerkt heeft .
Geniale kruising tussen Manhunter en Miami Vice !
Iron Maiden
-
- 2541 berichten
- 6560 stemmen
Van de week herzien . Ik ben gezegend met zeer goed fotografisch geheugen en ondertussen heb ik dit one-of-a-kind geniaal meesterwerk helemaal in mijn hoofd zitten . Naar het einde toe wordt deze belangrijke mijlpaal der cinema steeds abstracter , denk aan de scenes in Jakarta . Mann laat abstracte artistieke composities voor zich spreken en die volgen elkaar in een razend tempo op. Murnau is een van de favoriete filmmakers van Mann en dat merk je hier dan ook meteen . Het lijkt alsof Maan stukjes van zwijgende cinema in de film verwerkt heeft .
Geniale kruising tussen Manhunter en Miami Vice !
Wat geniet ik toch elke keer van je recensies.
nummer2
-
- 447 berichten
- 29 stemmen
Ik waardeer xgogax recensies oprecht wel, zonder de cynische ondertoon, hij (zij?) laat mij echt wel meer gefocust naar de film kijken. Blackhat is mij ook zeer goed bevallen, terwijl het een film is waar ik normaal gesproken absoluut niet naar om zou kijken. Zie ook Naomi Watts bij Spring Breakers. Is juist de charme van Moviemeter!
Left4Dead
-
- 3241 berichten
- 3691 stemmen
Ik waardeer xgogax recensies oprecht wel, zonder de cynische ondertoon, hij (zij?) laat mij echt wel meer gefocust naar de film kijken. Blackhat is mij ook zeer goed bevallen, terwijl het een film is waar ik normaal gesproken absoluut niet naar om zou kijken. Zie ook Naomi Watts bij Spring Breakers. Is juist de charme van Moviemeter!
Dat is een geluk voor jou natuurlijk en een verdienste voor xgogax. Maar de man is zo druk zijnde met het "verwoorden" van het werk van Mann dat ik er wel klaar mee ben. Uitleg is nodig:
Dat iemand lovend en/of enthousiast over iets of iemand is prima. Maar dat ik bij de films van Mann een overdosis hyperbolen en superlatieven moet ontberen gaat me te ver. Het lijkt op indoctrinatie, hij wil gewoon dat je film goed vind? Anders snap ik zijn relazen niet. Deze film anders bekijken? Ik weet wat Mann kan, maar dit werk is gewoon slecht in script en acteerwerk. Mooi camerawerk, dat wel maar daar win je het niet mee. Wil ik dit dan steeds hier weer kenbaar maken om mensen te turnen, nee.........
Tevens jezelf ook nog eens een eigenschap aanmeten en dit ongegeneerd even tussen neus en lippen door de commune hier laten lezen getuigt van absolute foute ambitie. Dit zie je dan ook weer terug in de stijl van de recensies, het probleem van internet hedendaags. Alles moet enorm, super over the top en noem het maar op zijn. "Deze film vind ik geweldig" volstaat niet meer? Nee om de zoveel weken weer even het forum vol kalken, dat werkt.
ghostman
-
- 5708 berichten
- 5 stemmen
Ik schrijf niet zomaar iets . Mijn berichtjes zijn namelijk geen lossen flodders , maar gebaseerd op waargenomen feiten .
Ook in dit artikel wordt een link gelegd naar F.W. MURNAU :
" But more and more, his high-definition video images turn spaces and buildings and even people into cosmic abstractions. Late in Blackhat, filming a character death, Mann closes in on their eyes. He then cuts to a shot of a lone skyscraper in the hazy night, as the screen slowly goes black. In this final glance through a dead person’s eyes - a nod to the German Expressionist films that were so formative to Mann’s early years - the building becomes something spiritual and surreal, almost totemic. "
" Hyperrealism and hyperabstraction - increasingly, Mann’s films seem to dance between these two extremes. "
the real, the abstract: the work of Michael Mann
" "In Blackhat," Variety critic Scott Foundas wrote last week, "Michael Mann continues to push the American action movie into the realm of abstract expressionism." He wasn’t kidding. Mann has become the Rothko of the multiplex: his camera is painting on the vanguard. "
" As he's gotten older his work has grown increasingly abstract, where plot and especially characterization have taken backseats to explorations of cinematic style. There's no reason to futz over the details of the plot in "Blackhat," his latest and most thrillingly abstract action film to date. "
" Michael Mann's latest is his most abstract
he is continuing to push the action / crime movie to places it dared hasn't gone before, into the realm of abstract expressionism. As I said before, Mann's movies are literary poems, as well as gorgeous paintings. "
Michael Mann's latest is his most abstract - thefilmden.wordpress.com
" Even before the director moved to digital video and summarily increased the degree of abstraction in both his images and his mise en scène, Mann has used a kind of clinical expressionism to clothe his hyper-masculinized heroes in an aura of glamorous, brooding destabilization and negative space. "
" Much like the hero of Blackhat has to fight to destroy something he created, Mann is rebelling against his high style by making his vision abstract and sometimes painful to follow.
It's this abstraction of current events which gives Blackhat most of its power and makes it a surprisingly good companion piece to Citizenfour. "
Het laatste nieuws
Rebel Wilson doet boekje open over wangedrag 'Borat'-acteur Sacha Baron Cohen, Austin Butler speelt alcoholverslaafde oud-honkballer | MovieMeter Recap
'Red Oaks' op Prime Video snijdt serieuze onderwerpen aan met veel humor: 'Dit verdient een cultstatus'
Welke films worden vanavond uitgezonden op televisie?
Eerste trailer uitgebracht van nieuw seizoen 'Mayor of Kingstown' met Jeremy Renner die is teruggekeerd na zijn heftige ongeluk
Bekijk ook
Human Flow
Documentaire, 2017
3 reacties
The Man from U.N.C.L.E.
Misdaad, 2015
179 reacties
Que Dios Nos Perdone
Thriller, 2016
20 reacties
Brian Banks
Drama / Sport, 2018
9 reacties
Mea Culpa
Actie / Thriller, 2014
27 reacties
Kill the Messenger
Biografie / Misdaad, 2014
30 reacties
Gerelateerde tags
terroristtechnologieanti herohackercomputer virusnational security agency (nsa)nuclear power plantrace against timecomputermalaysia verraadsamenzweringop de vluchtvoortvluchtigeschietpartijhackingterrorismecat and mouseone against manyno opening credits terrorist plotstock exchangecybercrime cyber terrorismchinese militarycyber terroristcyber thriller
Nieuwsbrief MovieMeter
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
Populaire toplijsten
- Top 250 beste films aller tijden
- Top 250 beste sciencefiction films aller tijden
- Top 250 beste thriller films aller tijden
- Top 250 beste familie films aller tijden
- Top 250 beste actie films aller tijden
- Top 100 beste films van de laatste jaren
- Top 100 beste films op Netflix
- Top 100 beste films op Disney+
- Top 100 beste films op Pathé Thuis
- Top 50 beste films uit 2020
- Top 50 beste films uit 2018
- Top 50 beste films uit 2019
- Top 25 beste films in het Nederlands
Corporate & Media
Realtimes | Publishing Network
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem, Netherlands
+31(315)-764002
Over MovieMeter
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.
Social media
Realtimes | Publishing Network
- Registreer |
- Contact ons |
- Over ons |
- Adverteren |
- MovieMeter Films Wiki |
- Series Wiki |
- Algemene voorwaarden en privacybeleid |
- Consent wijzigen |
- RSS Feeds |
- API
© 2024 MovieMeter B.V.