Dom Durakov (2002)

Alternatieve titels: House of Fools | Дом Дураков

Rusland / Frankrijk

geregisseerd door Andrey Konchalovskiy
met Yuliya Vysotskaya, Sultan Islamov en Bryan Adams

Psychiatrische patiënten in een Tsjetjeens ziekenhuis komen tijdens de oorlog in de problemen als de staf er vandoor gaat om een veiliger plek te vinden. Het ziekenhuis wordt door soldaten ingenomen en een jonge patiënte wordt verliefd op één van de soldaten.

avatar van Vinokourov
Half puntje aftrek voor de quasi-zwijmelende Bryan Adams :{. Verder charmant verhaal, dat nergens opzienbarend is en de welbekende filmpaden betreedt.