• 10.565 nieuwsartikelen

Genre: Actie / Komedie

Ontwikkeld door: Josh Heald, Jon Hurwitz, Hayden Schlossberg en Dina Hillier

Met onder meer: Shelley Hennig, Nick Zano en C. Thomas Howell

Release datum: donderdag 30 november 2023

Eerst uitgezonden op: Netflix (Nederland)

• Netflix Bekijk via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Obliterated

Een eliteteam van de Special Forces verijdelt een dodelijke dreiging voor Las Vegas. Nadat ze hun geslaagde missie groots gevierd hebben met veel drank, drugs en seks, ontdekt het team dat de bom die ze onschadelijk hebben gemaakt nep was. Het nu dronken team moet door hun beperkingen heen vechten, hun persoonlijke problemen overwinnen, de echte bom vinden en de wereld zien te redden.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Alle Media

Meningen over Obliterated

avatar van Corcicus

Corcicus

maandag 25 december 2023
Obliterated seizoen 1 Veel kijkplezier gehad aan deze hilarische actieserie. Shelley Hennig is een hete brok. Jammer dat we enkel haar blote kont te zien krijgen. In plaats daarvan wordt de kijker vrijwel onophoudelijk door het scherm heen geswaffeld. Ben niet bepaald enthousiast over die nieuwe tv-trend. De humor is goed te pruimen en elke aflevering valt er wel wat te lachen. Het tempo ligt ook hoog en de actie is meer dan degelijk. Nog wat meer gore en meer kwalitatieve oneliners en het feest was compleet geweest.
avatar van IH88

IH88

dinsdag 5 december 2023
Obliterated seizoen 1 Heel veel onzin, actie, drank, drugs en 'tits and asses'. Het is compleet belachelijk, maar ik zit soms wel met een grote glimlach naar alles te kijken. Een vlotte actieserie met een vleugje The Hangover. Ben al bij aflevering 6 en vlieg er doorheen. Dan doe je ook wat goed.
avatar van UmbraVitae

UmbraVitae

dinsdag 5 december 2023
Obliterated seizoen 1 Wat een klucht van een serie is me dit sech, met zeer irritante karakters. Enkel de muziek was te pruimen.