• 8.985.908 stemmen

Ahiru no Quack (1989-1990)

Alternatieve titels: Alfred Jodocus Kwak / Alfred J. Kwak / Little Duck's Big Love Story / The Adventures of Alfred J. Quack / Chiisana Ahiru no Ooki na Ai no Monogatari Ahiru no Quack / あひるのクワック / 小さなアヒルの大きな愛の物語 あひるのクワック

Genre: Animatie / Familie

Oorsprong: Nederland / Japan / West-Duitsland

Ontwikkeld door: Herman van Veen

Met onder meer: Kenichi Ogata, Megumi Hayashibara en Shigeru Chiba

Oorspronkelijke taal: Nederlands

Release datum: maandag 3 april 1989

Eerst uitgezonden op: TV Tokyo (Japan)

Plot Ahiru no Quack

Alfred Jodocus Kwak wordt geboren als zoon van Johan Sebastiaan Kwak en Anna van de Polder. Vlak na zijn geboorte verliest Alfred zijn ouders en zijn broertjes en zusjes, die worden overreden door een grote auto, wanneer zij vanwege projectontwikkeling de polder waarin zij leefden hebben moeten ontvluchten. Henk de Mol, een goede vriend van de familie Kwak, ontfermt zich over de kleine, gele eend. Onder toezicht van zijn adoptievader groeit Alfred op in een woonklomp in Groot Waterland. Daarbij beleeft hij een groot aantal avonturen.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Meningen over Ahiru no Quack

stinissen

zaterdag 13 februari 2016
Ahiru no Quack seizoen 1 Bij mijn staat gewoon de Nederlandse titel op IMDB "Alfred J. Kwak" (1989) - imdb.com
avatar van Miszmi

Miszmi

zaterdag 13 februari 2016
Ahiru no Quack seizoen 1
stinissen schreef:
Het is van origine een Japanse serie, daarom de Japanse titels gebruikt. De afleveringen zijn ook eerst in Japan uitgezonden en enkele maanden later pas in Nederland.