ad

Oorspronkelijke taal: Japans

Release datum: 3 oktober 2002

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Over Naruto

In een andere wereld zijn ninja`s het ultieme wapen. In het dorp Konohagakure ('Hidden Leaf Village'), dat verscholen ligt tussen de bossen, wonen de beste ninja's van de wereld. Twaalf jaar eerder heeft de Vos met de Negen Staarten (Kyubi, Nine-Tails) het dorp geterroriseerd en veel doden gemaakt voordat hij werd verslagen en zijn ziel werd gevangen in het lichaam van een baby. Dit jongetje, Naruto Uzumaki, groeide op tot een ninja-in-training , maar hij is soms meer geïnteresseerd in kattenkwaad dan het bestuderen van ninjitsu. Toch is Naruto vastbesloten om de beste ninja ooit te worden!

Seizoenen

Komt er een Naruto seizoen 6?

Acteurs en Actrices

Naruto Uzumaki

Sasuke Uchiha

Sakura Haruno

Kakashi Hatake

Hiruzen Sarutobi (3º Hokage)

Ino Yamanaka

Meningen over Naruto

avatar van Donkerwoud

Donkerwoud

donderdag 21 januari 2016
Naruto seizoen 1 Voor het eerst in een eeuwigheid weer eens een anime-serie opgezet (onder lichte dwang van mijn kleine broertje, dat wel!). Het is een prettig weerzien met de stereotype karakters, absurde humor en heerlijk breed uitgesponnen verhaallijnen. Ik durf zelfs te stellen dat de verhaallijn rond Zabuza en Haku opvallend goed is en dat het de serie daadwerkelijk naar een hoger plan tilt. Wel jammer dat de chunin examens vooralsnog nog als opvulling aanvoelen en de vaart een beetje uit de serie halen. Daar staat tegenover dat er intrigerende karakters worden geintroduceerd, waarvan ik zeer het vermoeden krijg dat zij een belangrijke rol gaan krijgen in de rest van de serie. Wel bespeur ik waarom zoveel mensen een tergende hekel hebben gekregen aan deze serie. In het eerste seizoen zit het al volgestouwd met onnodige herhalingen en episodes die alleen maar om de comic relief gaan.
avatar van Donkerwoud

Donkerwoud

donderdag 21 januari 2016
Naruto seizoen 2 Naruto compenseert zijn gebrekkige verhaallijn en te trage opbouw met zijn charismatische personages. In het tweede seizoen gebeurt er relatief weinig en toch ben ik er in no time doorheen gevlogen omdat ik verder moest kijken. Wel is het af en toe even doorbijten bij de zoveelste onnozele flashback of tergend lang uitgesponnen recap. En toch blijft het een verbazingwekkend leuke serie om verslaafd aan te raken.