• 8.978.848 stemmen

I Know What You Did Last Summer (2021)

Drama / Horror | 1 seizoen
1 seizoen

Alternatieve titel: I Know What You Did Last Summer.

Status: Geannuleerd

Genre: Drama / Horror

Ontwikkeld door: Michael Clear en Michael Clear

Met onder meer: Brianne Tju, Ezekiel Goodman en Ashley Moore

Release datum: vrijdag 15 oktober 2021

Eerst uitgezonden op: Amazon Prime Video (Nederland)

• Amazon Prime Bekijk via Amazon Prime

Plot I Know What You Did Last Summer

Na een tragisch ongeluk deelt een groep vrienden met elkaar een groot geheim. Een jaar later ontvangt iemand uit de groep een dreigend bericht, waaruit blijkt dat iemand voornemens is hun te straffen voor wat ze hebben gedaan. Wanneer ze trachten uit te vogelen wie er achter dit bericht zit, ontdekken ze niet alleen een duistere kant van henzelf, maar ook van het ogenschijnlijk idyllische, zonovergoten Hawaiiaanse stradje waar het allemaal gebeurd is.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Meningen over I Know What You Did Last Summer

avatar van umbra

umbra

donderdag 21 oktober 2021
I Know What You Did Last Summer seizoen 1 Nog geen recensies/stemmen? Kan wel iets worden lijkt me en deze periode worden we als horror/thriller liefhebber toch wat meer verwend.
avatar van theo79

theo79

donderdag 21 oktober 2021
I Know What You Did Last Summer seizoen 1 De eerste 2 afleveringen gezien. De eerste aflevering vond ik vrij matig maar aflevering 2 was al wel wat beter. Aan de hand van de eerste 2 afleveringen gezien te hebben verwacht ik dat het geen hoogvlieger zal zijn, maar hopelijk wel een axeptabele serie.