• 8.557.439 stemmen

Release datum: 7 april 2021

• Netflix Bekijk via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Snabba Cash

Stockholm, tien jaar na de gebeurtenissen uit de filmtrilogie. Het is een bruisende tijd waar het verlangen naar status en geld sterker is dan ooit. Techondernemer Leya is vastbesloten om het te redden, wat er ook gebeurteen Ze start een bedrijf met crimineel geld maar komt er op de harde manier achter dat er geen snelle weg naar de top is zonder de prijs te betalen. Zowel de ondernemende jetset als de criminele wereld is brutaler, chaotischer en meedogenlozer dan ooit.

imageimageimageimage

Alle Media

Meningen over Snabba Cash

Suitehome

maandag 12 april 2021
Snabba Cash seizoen 1 Na de speelfilmtrilogie (en de doorbaak in de VS van Joel Kinnaman) is er nu de serie Snabba Cash. Deze Zweedse variant op Mocro Maffia is uiterst genietbaar; snel, hard, dreigend, deprimerend en voortdurend spelend met de vraag wie is loyaal aan wie? Bestseller auteur Jens Lapidus (Top Dog) heeft als executive producer opnieuw een dikke vinger in de pap. Hij wordt terzijde gestaan door co-auteur Michael Hjort, bekend van vergelijkbare crimeseries als Advokaten en Alex. Het scenario en uitwerking van Snabba Cash ogen realistisch. Dit wordt versterkt doordat de camera de acteurs voortdurend dicht op de huid zit, en meerent, meerijdt en meevliegt. In het hedendaagse Stockholm spelen grote problemen met drugs, geweld en bende-oorlogen, en de acteurs van dienst spelen naturel en vol overtuiging. Hoewel het verhaal een beetje één-dimensionaal om gajes en graaiers draait, is Snabba Cash een vlotte bingewatcher. Yalla!
avatar van badfans69

badfans69

zaterdag 12 juni 2021
Snabba Cash seizoen 1 [url=https://www.nordiskfilmogtvfond.com/news/stories/snabba-cash-a-man-called-ove-producer-on-his-alliance-with-author-jens-lapidus>Snabba Cash/A Man Called Ove producer on his alliance with author Jens Lapidus - Nordiskfilmogtvfond[/url>[quote> We’ve just had the greenlit on Snabba Cash season 2, our very first Strive Stories production, co-produced with SF Studios for Netflix. Oskar [Söderlund> and Jesper [Ganslandt> are attached again as well as Evin Ahmad who gives an outstanding performance