• 8.227.981 stemmen

Release datum: 3 oktober 2004

• Disney+ Bekijk via Disney+
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Over Desperate Housewives

In de stad Fairview ligt er een straat genaamd Wisteria Lane, een rustige cul-de-sac met gemanicuurde gazons en prachtige huizen. Het is een plek waar je alles weet van al de buren en de buren alles weten over jou. Het is de perfecte stadsfantasie. Maar achter elke piketomheining liggen geheimen. En, in elk schijnbaar gelukkige thuis, vind je jaloezie, lust, passie, en soms... moord.

Acteurs en Actrices

Alle Media

Meningen over Desperate Housewives

renzoroy_mm

zondag 10 juli 2016
Desperate Housewives seizoen 1 Ik ging er vanuit dat dit een onwijze chick serie was maar ik heb toen met een vriendin van mij een paar eps mee moeten kijken en ik vond het eigenlijk best spannend en ook wel grappig.. Elk seizoen heeft een nieuw "mystery" dat zich in de wijk afspeelt door voornamelijk nieuwe bewoners die wat skeletten in de kast hebben. De latere seizoenen vond ik wel iets minder, vooral omdat er ineens een sprong van 5 jaar in de toekomst gemaakt werd... toch raad ik deze serie aan, ook aan de guys.. Goede verhaallijnen, grappige humor, hier en daar wat drama enne... naar Eva Longoria kijken is ook niet vervelend :)

woensdag 30 december 2015
Desperate Housewives seizoen 1 Ergens tussen guilty pleasure en oprecht goede serie. Wat zo bijzonder goed werkt aan dit eerste seizoen is de sarcastische knipoog naar overdreven soap-elementen, terwijl het zichzelf dan weer net serieus genoeg neemt om het overtuigend te houden. Dit zou meteen ook het eerste en enige seizoen zijn waar het mysterie de moeite van het ontrafelen waard was. De allerlaatste episode laat alle plotwendingen en onthullingen knallend bij elkaar komen tot een bevredigende afsluiting. In latere seizoenen waren de makers duidelijk meer zoekende naar hoe ze het format boeiend konden houden voor de vaste kijkers.

woensdag 2 maart 2016
Desperate Housewives seizoen 2 Ik heb eens ergens geschreven: als er aliens zouden landen op Wisteria Lane, dan had ik dat nog eerder geloofd dan deze vergezochte plotlijnen. Slechts bij vlagen wordt de briljante humor uit de vorige reeks gehaald. Het bleef toch interessant genoeg - mede door een explosieve cliffhanger- om het scherpere derde seizoen een kans te geven.

donderdag 3 maart 2016
Desperate Housewives seizoen 8 Deze serie is helaas net een seizoen te lang doorgegaan. Je merkt aan alles dat er weinig creativiteit meer over is om de verhaallijnen fris en scherp te houden. Dit heeft tot gevolg dat de episodes maar voort blijven kakken zonder echt te beklijven (enkele uitzonderingen daargelaten!). Het centrale mysterie is voorspelbaar en had veel sterker uitgewerkt kunnen worden. Uiteindelijk geeft de allerlaatste episode nog iets van de glans terug die ik ooit zo waardeerde aan de serie, maar het is een geval van te weinig te laat.