• 11.452 nieuwsartikelen

Genre: Drama / Sciencefiction

Ontwikkeld door: Andrew Hinderaker

Met onder meer: Hilary Swank, Josh Charles en Talitha Bateman

Release datum: vrijdag 4 september 2020

Eerst uitgezonden op: Netflix (Nederland)

• Netflix Bekijk via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Away

De Amerikaanse astronaut Emma Green bereidt zich voor op een gevaarlijke missie naar Mars als commandant van een internationale bemanning. Ze moet echter wel haar man en tienerdochter achterlaten, precies op het moment dat ze hen het meeste nodig heeft. Naarmate de reis van de bemanning naar de ruimte intenser wordt, worden hun persoonlijke dynamiek en de effecten van het achterlaten van haar dierbaren op aarde steeds complexer.

Seizoenen

Komt er een Away seizoen 2?

Alle Media

Meningen over Away

Christophe D'Hondt

zaterdag 5 september 2020
Away seizoen 1 Hoe gekunsteld kan een serie zijn. Dit kwam echt niet overtuigend over. Ik had hier zo naar uitgekeken, maar ik vind het een gemiste kans. Slecht geacteerd, verhaal met gaten en een te hoog soap gehalte...
avatar van Mrs Bruce Willis

Mrs Bruce Willis

donderdag 10 september 2020
Away seizoen 1 Goeie tijden, slechte tijden in space..tevens ook heel erg langzaam allemaal..Echt zonde, want het had wel de potentie.. Ook dat eeuwige gebel/app op die afstand, alsof dat allemaal doodnormaal is..