Mijn Series +

Away - Seizoen 1 (2020)

Drama / Sciencefiction

ontwikkeld door Andrew Hinderaker
met Hilary Swank, Josh Charles en Talitha Bateman

De Amerikaanse astronaut Emma Green bereidt zich voor op een gevaarlijke missie naar Mars als commandant van een internationale bemanning. Ze moet echter wel haar man en tienerdochter achterlaten, precies op het moment dat ze hen het meeste nodig heeft. Naarmate de reis van de bemanning naar de ruimte intenser wordt, worden hun persoonlijke dynamiek en de effecten van het achterlaten van haar dierbaren op aarde steeds complexer.

1. Go
  7. Goodnight Mars
  8. Vital Signs
  9. Spektr
  10. Home

Hoe gekunsteld kan een serie zijn. Dit kwam echt niet overtuigend over. Ik had hier zo naar uitgekeken, maar ik vind het een gemiste kans. Slecht geacteerd, verhaal met gaten en een te hoog soap gehalte...

Redelijk, de focus had meer op de reis naar Mars moeten liggen het was nu 50% aarde en 50% ruimte dat had moeten zijn 90% ruimte en 10% aarde. Desondanks 2.5* dus net geen voldoende.

avatar van Mrs Bruce Willis
Goeie tijden, slechte tijden in space..tevens ook heel erg langzaam allemaal..Echt zonde, want het had wel de potentie..
Ook dat eeuwige gebel/app op die afstand, alsof dat allemaal doodnormaal is..

avatar van The Oceanic Six
Stond op mijn kijklijstje, maar gezien de berichten en scores hier gaat 'ie er af.