• 8.985.489 stemmen

Genre: Horror

Ontwikkeld door: Greg Nicotero

Met onder meer: Giancarlo Esposito, Tom Atkins en Keith David

Release datum: donderdag 26 september 2019

Eerst uitgezonden op: Shudder (Verenigde Staten)

Plot Creepshow

Horror anthology geïnspireerd op de George Romero-film uit 1982, geschreven door Stephen King, en het vervolg. Elk van de zes afleveringen is geregisseerd door een andere regisseur en bevat twee verschillende duistere horrorverhalen.

Komt er een Creepshow seizoen 5?

Meningen over Creepshow

avatar van only1ELEANOR

only1ELEANOR

maandag 30 september 2019
Creepshow seizoen 1 Ja gelukkig wel qua gelijkenissen van vroeger, ben benieuwd naar de rest.
avatar van Mr-Mcmovie

Mr-Mcmovie

donderdag 17 oktober 2019
Creepshow seizoen 1
Spacejet schreef:
Enige voorkennis van de film etc is niet nodig? Ik herinner mij daar namelijk niets meer van.
Nee hoor helemaal niet nodig, zijn ook andere verhalen dan die uit de 3 films.... Is wel heel hard genieten ook leuk dat ze dat 80/90's horror sfeertje er terug stevig ingeperst hebben!
avatar van Corcicus

Corcicus

donderdag 29 juli 2021
Creepshow seizoen 2 Toch wel beduidend slechter dan het eerste seizoen. Op zich wel leuk dat ze all in gaan in die comics, maar de verhaaltjes waren flauw en vaak zelfs ronduit slecht.

joshua1988_tv

maandag 30 oktober 2023
Creepshow seizoen 4 ongelooflijk: van goed met seizoen 1 tot triestigheid met het huidige 4e seizoen. Totaal overbodige ultieme bagger, onvoorstelbaar slecht in alles en daarmee een ware marteling om alles uit te zien.