• 8.978.860 stemmen

Ontwikkeld door: Aaron Martin en Aaron Martin

Met onder meer: Samuel Anderson, Selma Blair en Katee Sackhoff

Release datum: donderdag 25 juli 2019

Plot Another Life

Another Life richt zich op astronaut Niko Breckinridge die alles in het werk stelt om te zoeken naar buitenaardse intelligentie. Ze leidt een team op missie om het ontstaan van een buitenaards artefact te verkennen dat op mysterieuze wijze op aarde terecht is gekomen. Terwijl Niko en haar jonge bemanning onderzoek doen, krijgen ze te maken met onvoorstelbare gevaren voor wat wel eens hun laatste missie zou kunnen zijn.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Niko Breckinridge

Meningen over Another Life

avatar van supersilent

supersilent

zondag 21 november 2021
Another Life seizoen 2 Seizoen 2 is stukken beter dan het 1e seizoen!
avatar van solidKevin

solidKevin

zaterdag 3 augustus 2019
Another Life seizoen 1 Zojuist de laatste aflevering gezien en mijn hemel wat is dit ongelooflijk slecht en ongeloofwaardig allemaal. Wie stuurt er zo'n groep hitsige sukkels de ruimte in voor de belangrijkste missie die de mensheid ooit heeft ondernomen? Dit zijn echt de meest onprofessionele astronauten die je ooit in je leven gaat zien. Om nog maar te zwijgen over de belabberde wereldopbouw. Tussen neus en lippen door hoor je bijvoorbeeld dat Korea zich blijkbaar heeft verenigd en dat grote delen van de wereld onder water zijn gelopen of zoiets. Zo hoor je in elke aflevering weer iets van het tijdperk waarin Another Life zich zou moeten afspelen. Het probleem is alleen dat je nooit hoort in welk jaar we ons nu precies bevinden. Dan is er nog de technologie. In een van de eerste beelden zie je een soort holografische tv, maar daarachter staat een koffiezetapparaat uit het jaar nul. Waar ik me ook kapot aan ergerde was het soma-systeem. "Hé, ik heb een idee: laten we de ruimte ingaan met ongeteste technologie waarvan we geen idee hebben wat het effect op het menselijk brein kan zijn! BRILJANT!" Mijn advies? Blijf als sciencefiction fan hier ver vandaan. De enige 'reddende' factor is misschien Katee Sackhoff. Zij weet in deze dampende drol nog enigszins te overtuigen. Daarnaast zijn de gebeurtenissen op aarde ook wel aardig, maar tonen verder aan dat het deel in de ruimte nogal ruk is. Na twee afleveringen hoop je dat het hele schip gewoon in een zwart gat vliegt. 0,5* voor Katee Sackhoff + 0,5* voor de scenes op aarde + 0,5* voor de lachspieren die ik soms niet in bedwang kon houden, dus: 1,5*

stinissen

donderdag 20 juni 2019