• 8.985.832 stemmen

Genre: Komedie

Ontwikkeld door: Bruce Helford

Met onder meer: Charlie Sheen, Selma Blair en Derek Richardson

Release datum: donderdag 28 juni 2012

Eerst uitgezonden op: FX (Verenigde Staten)

• Videoland Bekijk via Videoland

Plot Anger Management

Charlie Goodson is een voormalig honkballer die met behulp van zijn therapeute Kate Wales zijn neiging tot agressie onder controle heeft kunnen krijgen. Tegenwoordig is hij zelf ook therapeut en helpt hij anderen met het beteugelen van hun woede. Dit doet hij in groepssessies bij hem thuis met de narcistische Lacey, de constant blowende en haar obsessief bewonderende Nolan die niet kwaad kan worden, Vietnamveteraan Ed en de feminieme homoseksuele modeliefhebber Patrick. Goodson leidt daarnaast pro bono eenzelfde praatgroep in de gevangenis met de gedetineerden Wayne, Cleo en Ernesto. Tijdens de groepsgesprekken vertelt Goodson zelf ook regelmatig over wat hij meemaakt in zijn eigen leven. Zo heeft hij nog regelmatig contact met zijn ex-vrouw Jennifer, die hem heeft verlaten vanwege zijn vele buitenechtelijke avontuurtjes in zijn tijd als honkbalprof. Ze gaan nog steeds hartelijk met elkaar om en zijn bovendien samen verantwoordelijk voor de opvoeding van hun gezamenlijke puberdochter Sam. Goodson is niet gecharmeerd van Jennifers nieuwe aanbidder Sean, maar verzwijgt ondertussen zijn eigen seksuele escapades met zijn therapeute Kate voor haar.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Meningen over Anger Management

NRT

vrijdag 1 maart 2019
Anger Management seizoen 1 Dit vond ik best goed. Zeker die verliefde kerel en die conservatieve oudere waren geweldig. Weet iemand waar ik dit kan zien?

vrijdag 1 maart 2019
Anger Management seizoen 1
NRT schreef:
Hier kan je de pilot zien Anger Management - Seizoen 1 - Aflevering 1 - YouTube voor de rest zal ik niet weten waar je dit legaal kan kijken