• 8.986.007 stemmen

Genre: Drama / Sciencefiction

Ontwikkeld door: Scott Peters en René Echevarria

Met onder meer: Joel Gretsch, Jacqueline McKenzie en Mahershala Ali

Release datum: zondag 11 juli 2004

Eerst uitgezonden op: USA Network (Verenigde Staten)

Plot The 4400

The 4400 vertelt het verhaal van 4400 mensen die terugkeren op aarde. De serie volgt mensen die met traumatiserende veranderingen om moeten gaan, allemaal gedreven door de het mysterie wat er met ze is gebeurd en waarom. Enkele van hen zijn veranderd op een opmerkelijke manier. Goede en kwade krachten zijn uitgedeeld. De serie begint met een grote bal van licht die de aarde nadert. In plaats van catastrofale gevolgen, verschijnen er duizenden vermiste mensen, zonder ook maar één herinnering wat er gebeurd is. Allemaal zijn ze geen dag ouder geworden, terwijl er mensen zijn die jaren verdwenen zijn.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Komt er een The 4400 seizoen 5?

Meningen over The 4400

woensdag 20 juli 2016
The 4400 seizoen 1 Dit vond ik toen echt 1 van de beste sci-fi series, zo zonde dat die toen gecancelled werd door die schrijver staking... Goed en spannend verhaal, helaas zullen we dus nooit weten hoe het allemaal zat...
avatar van Scarafax

Scarafax

woensdag 26 december 2018
The 4400 seizoen 1 Begon sterk zwakte erna af... wel jammer dat er geen echt einde aan zat.
avatar van Robbie.T.

Robbie.T.

zondag 13 november 2016
The 4400 seizoen 3 Wat een enorme tegenvaller was dit zeg. Na het zeer sterke tweede seizoen ging dit derde seizoen werkelijk nergens over. Het plot wordt vaag en oninteressant, het nieuwe toegevoegde karakter in de vorm van de volwassen Isabelle is enorm irritant en de subplots slaan kant noch wal. Dit seizoen is duidelijk het begin van het einde voor deze serie. Ik ga me nog even bedenken of ik überhaupt aan seizoen 4 ga beginnen. Jammer dit want met de eerste twee seizoenen heb ik me prima geamuseerd.