Mijn Series +

The 4400 - Seizoen 1 (2004)

Drama / Sciencefiction

ontwikkeld door Scott Peters en René Echevarria
met Joel Gretsch, Jacqueline McKenzie en Mahershalalhashbaz Ali

The 4400 vertelt het verhaal van 4400 mensen die terugkeren op aarde. De serie volgt mensen die met traumatiserende veranderingen om moeten gaan, allemaal gedreven door de het mysterie wat er met ze is gebeurd en waarom. Enkele van hen zijn veranderd op een opmerkelijke manier. Goede en kwade krachten zijn uitgedeeld. De serie begint met een grote bal van licht die de aarde nadert. In plaats van catastrofale gevolgen, verschijnen er duizenden vermiste mensen, zonder ook maar één herinnering wat er gebeurd is. Allemaal zijn ze geen dag ouder geworden, terwijl er mensen zijn die jaren verdwenen zijn.

1. The Return
  2. The New & Improved Carl Morrissey
  3. Becoming
  4. Trial by Fire
  5. White Light
avatar van renzoroy
Dit vond ik toen echt 1 van de beste sci-fi series, zo zonde dat die toen gecancelled werd door die schrijver staking... Goed en spannend verhaal, helaas zullen we dus nooit weten hoe het allemaal zat...

avatar van Scarafax
Begon sterk zwakte erna af... wel jammer dat er geen echt einde aan zat.

avatar van Phantasm
Leuke sciencefiction serie, zat inderdaad geen echt einde aan, maar dat zal in seizoen 2 hopelijk wel verder gaan.