• 8.985.839 stemmen

Genre: Komedie

Ontwikkeld door: Matt Williams

Met onder meer: John Goodman, Laurie Metcalf en Sara Gilbert

Release datum: dinsdag 16 oktober 2018

Eerst uitgezonden op: ABC (Verenigde Staten)

Plot The Conners

Na een onverwachte gebeurtenis zal het familieleven van de Conners er nooit meer hetzelfde uitzien. Het gezin zal moeten zien om te gaan met een treurig verlies en de nieuwe gezinssamenstelling die daarmee gepaard gaat. Het leven in Lanford gaat echter gewoon door en dit betekent dat de Conners hun leven ook zo goed mogelijk proberen voor te zetten. Gelukkig hebben ze elkaar nog, al werken ze elkaar zo nu en dan goed op de zenuwen.

Komt er een The Conners seizoen 7?

Meningen over The Conners

avatar van DionneDarko

DionneDarko

dinsdag 6 november 2018
The Conners seizoen 1 De eerste aflevering vond ik een beetje tegenvallen maar de 2 afleveringen die volgden waren weer van een bekend niveau. Grappig, nu Roseanne er niet meer is krijgt Becky meer screentijd en dat werkt plots heel goed. Terwijl ik Becky nooit zo'n leuk personage vond voorheen. Deze show blijft goed overeind zonder Roseanne. en daar ben ik blij om.