• 8.611.118 stemmen

Release datum: 20 oktober 2002

• Amazon Prime Bekijk via Amazon Prime
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Top Gear

Top Gear is een Brits televisieprogramma over auto’s, gepresenteerd door Jeremy Clarkson, Richard Hammond en James May (in het eerste seizoen Jason Dawe). Er is iedere aflevering een aantal rubrieken, namelijk 'Star in a Reasonably-Priced Car' (een 'Ster in een redelijk geprijsde auto'), de 'Cool Wall' (Het 'Coole Bord'), 'Car News' ('Autonieuws') en 'Power Laps' ('Snelle rondes') die door The Stig worden gereden in de auto's die besproken worden.

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

Social Media

Seizoenen

Komt er een Top Gear seizoen 34?

Alle Media

Meningen over Top Gear

avatar van GoodOldJack

GoodOldJack

dinsdag 28 augustus 2018
Top Gear seizoen 1 Jeremy Clarkson is gewoon een held. Je zou hem vier uur naar een muur mogen laten staren en ik ben zeker dat er nog degelijke televisie uit zou voortkomen. Met zijn twee kompanen heeft hij dan ook nog de twee ideale metgezellen. Waardoor het plezier er vanaf spat. Heb niet eens zo gek veel met (dure) wagens maar dit was keer op keer leuk.

neo

dinsdag 28 augustus 2018
Top Gear seizoen 1 Waarschijnlijk doel je hierbij op zowel Hammond als May? Jason Dawe was in het eerste seizoen te zien, en werd vervangen pas in het tweede seizoen vervangen door May.