Girls (2012-2017)

mijn gemiddelde

Drama / Komedie
Ontwikkeld door Lena Dunham

Aspirant-schrijfster Hannah krijgt de schok van haar leven wanneer ze van haar ouders te horen krijgt dat zij haar na twee jaar niet langer financieel kunnen ondersteunen. In één ogenblik staat haar hele wereld op zijn kop en moet ze dringend op zoek naar een nieuwe bron van inkomsten om haar leven in New York City te behouden. Ondertussen lijkt Hannahs huisgenoot en beste vriendin Marnie het allemaal voor elkaar te hebben, met een volwassen baan bij een kunstgalerie en een langdurende relatie met haar vriendje Charlie; maar ook zij heeft zo haar dilemma's. Wanneer Britse vrije geest Jessa terugkeert uit het buitenland en intrekt bij haar nichtje Shoshanna, een naïeve NYU-studente met Sex and the City-dromen, is de New Yorkse vriendengroep compleet. Aan hun lot overgelaten in een van de buitenwijken van Brooklyn, navigeren Hannah en haar vriendinnen door het leven met het motto "one mistake at a time".

Er is in totaal 123 keer op de seizoenen van deze serie gestemd, met een gemiddelde van 3,68 sterren. De standaardafwijking van deze stemmen is 0,52

Seizoenen