• 11.763 nieuwsartikelen

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Ontwikkeld door: Tom Edge

Met onder meer: Johnny Flynn, Antonia Thomas en Daniel Ings

Release datum: donderdag 2 oktober 2014

Eerst uitgezonden op: Channel 4 (Verenigd Koninkrijk)

• Netflix Bekijk via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Lovesick

Tijdens zijn zoektocht naar de ware liefde loopt Dylan chlamydia op. Met zijn beste vrienden Luke en Evie brengt hij zijn ex-partners op de hoogte. Ondertussen herinnert hij zich gelijk weer waarom de relaties met deze vrouwen stuk gelopen zijn.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Seizoenen

Komt er een Lovesick seizoen 4?

Alle Media

Meningen over Lovesick

avatar van Shaky

Shaky

vrijdag 24 mei 2019
Lovesick seizoen 1 Een beetje flauwe hap die het misschien beter doet bij tieners / begin twintigers. Als dertiger vond ik het allemaal wat gemakkelijk en werd er vooral gescoord met de inkoppertjes (lees: seksgrap, na seksgrap, na seksgrap....). Na drie afleveringen zeiden we thuis ook tegen elkaar; zullen we maar een andere serie gaan kijken? En toch weet de serie op het einde van sommige afleveringen opeens het niveau omhoog te tillen naar een volwaardig drama. Helaas houdt het dit nergens lang vol waardoor het uiteindelijk niet veel meer is dan een poging om tussen puberale komedie en romcom in te zitten. Matig, we zijn er hier nog niet over uit of we seizoen 2 willen zien.
avatar van thomzi50

thomzi50

zaterdag 8 oktober 2022
Lovesick seizoen 2 Leuk, levendig tweede seizoen, nog iets scherper - en grappiger - dan het eerste jaar.