• 8.985.476 stemmen

Genre: Komedie / Familie

Ontwikkeld door: Walter R. Brooks

Met onder meer: Alan Young, Allan Lane en Bamboo Harvester

Release datum: 5 januari 1961

Eerst uitgezonden op: CBS (Verenigde Staten)

Plot Mister Ed

Mister Ed is het paard van Wilbur Post, een architect. Mister Ed is niet zomaar een paard, het is een pratend paard! Het probleem is dat Mister Ed alleen tegen Wilbur praat, waardoor Wilbur in allerlei problemen verzeild raakt. Zo denkt Carol, de vrouw van Wilbur, dat hij meer van zijn paard houdt dan van haar, omdat hij zoveel tijd met Mister Ed doorbrengt. Zo maken ze samen van alles mee.

logo tmdbimage

Komt er een Mister Ed seizoen 7?

Meningen over Mister Ed

Dk2008

maandag 5 juni 2023
Mister Ed seizoen 1 Heel leuke "ouderwetse" serie met een heel leuke begin/eindtune. Bij herhalingen op Nederlandse tv gezien maar blijkbaar vonden mensen dit niet meer leuk want werd plotseling van de buis gehaald. Originele dvd's zijn niet gemakkelijk te krijgen daarom moet ik het bij deze serie doen met tv kopiën. Over een sprekend paard Mister Ed die alleen met Wilbur praat. Als ik het juist heb gebaseerd op de serie low budget films Francis, de sprekende ezel uit de 1950's.