• 10.973 nieuwsartikelen

Genre: Drama / Fantasy

Ontwikkeld door: John Gray

Met onder meer: Jennifer Love Hewitt, David Conrad en Camryn Manheim

Release datum: vrijdag 23 september 2005

Eerst uitgezonden op: CBS (Verenigde Staten)

• Disney+ Bekijk via Disney+
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Ghost Whisperer

De jonge pasgetrouwde Melinda Gordon (Jennifer Love Hewitt) heeft de unieke gave om met de geesten van overleden mensen te kunnen communiceren, een talent dat ze van haar grootmoeder heeft geërfd. De overledenen vragen Melinda om hulp om belangrijke boodschappen en informatie aan de levenden door te geven. Melinda is begaan met deze geesten, en voelt zich daarom ondanks haar angsten genoodzaakt hen te helpen hun zaken met de levenden af te ronden zodat ze eeuwige rust kunnen vinden.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Seizoenen

Komt er een Ghost Whisperer seizoen 6?

Alle Media

Meningen over Ghost Whisperer

Foxhollywood

zaterdag 10 november 2018
Ghost Whisperer seizoen 1 Alle seizoenen van deze spookachtig charmante serie gezien.

Mysterie-schrijver

zondag 6 maart 2022
Ghost Whisperer seizoen 5 Leuke serie, Jennifer Love Hewitt speelt haar rol erg goed! Ik vind alleen Delia en Eli zo weinig aan. Sinds die in de serie zitten beleef ik er wat minder plezier aan. Soms een beetje zoetsappig maar evengoed het kijken waard!