• 8.985.245 stemmen

Jane the Virgin (2014-2019)

Genre: Komedie

Ontwikkeld door: Jennie Snyder Urman

Met onder meer: Gina Rodriguez, Yael Grobglas en Andrea Navedo

Release datum: maandag 13 oktober 2014

Eerst uitgezonden op: The CW (Verenigde Staten)

Plot Jane the Virgin

Jane is een religieuze jonge Latina die als serveerster in een hotel in Miami werkt. Haar leven krijgt een onverwachte wending wanneer haar arts, Dr. Luisa Alver haar per ongeluk kunstmatig insemineert tijdens een controle. Jane's moeder, Xiomara, die op zeer jonge leeftijd zwanger raakte van Jane, is bang dat ze haar leven verpest als ze besluit de baby te houden. Jane's traditionele, religieuze oma, Alba, moedigt haar echter aan om haar eigen keuze te maken. De biologische vader blijkt een getrouwde man te zijn genaamd Rafeal Solano, die kanker overwonnen heeft en een voormalige playboy is. Daarnaast blijkt hij ook de nieuwe eigenaar te zijn van het hotel waar Jane werkt.

Jane Villanueva

Meningen over Jane the Virgin

avatar van hatebreeder

hatebreeder

vrijdag 9 oktober 2020
Jane the Virgin seizoen 1 Hier het eerste seizoen van gezien en die vond ik beter dan verwacht. De serie is redelijk constant waardoor er weinig tot geen mindere afleveringen zijn. 3.5 ster