Mijn Series +

Jane the Virgin - Seizoen 1 (2014-2015)

ontwikkeld door Jennie Snyder Urman
met Gina Rodriguez, Andrea Navedo en Justin Baldoni

Jane is een religieuze jonge Latina die als serveerster in een hotel in Miami werkt. Haar leven krijgt een onverwachte wending wanneer haar arts, Dr. Luisa Alver haar per ongeluk kunstmatig insemineert tijdens een controle. Jane's moeder, Xiomara, die op zeer jonge leeftijd zwanger raakte van Jane, is bang dat ze haar leven verpest als ze besluit de baby te houden. Jane's traditionele, religieuze oma, Alba, moedigt haar echter aan om haar eigen keuze te maken. De biologische vader blijkt een getrouwde man te zijn genaamd Rafeal Solano, die kanker overwonnen heeft en een voormalige playboy is. Daarnaast blijkt hij ook de nieuwe eigenaar te zijn van het hotel waar Jane werkt.

1. Aflevering 1
  20. Aflevering 20
  21. Aflevering 21
  22. Aflevering 22
avatar van theo79
Hier het eerste seizoen van gezien en die vond ik beter dan verwacht. De serie is redelijk constant waardoor er weinig tot geen mindere afleveringen zijn. 3.5 ster