• 8.263.005 stemmen

Oorspronkelijke taal: Nederlands

Release datum: 17 maart 2014

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Smeris

In de serie Smeris moet de doorgewinterde rechercheur Van de Kamp tegen zijn zin in een duo vormen met academische zij-instromer Niessen. Hun eerste zaak loopt compleet uit de hand door de onbesuisde acties van Niessen. In een poging een doorbraak te forceren, zorgen de twee onverwacht voor een bende-oorlog waar ze zelf middenin zitten. De mannen moeten alles op alles zetten om de chaos te herstellen.

Seizoenen

Komt er een Smeris seizoen 6?

Acteurs en Actrices

Alle Media

Meningen over Smeris

avatar van 606

maandag 24 april 2017
Smeris seizoen 3 Geweldig, vooral omdat het weer allemaal in mijn eigen woonplaats afspeelt. ;)
avatar van 606

woensdag 28 maart 2018
Smeris seizoen 4 Net als bij moordvrouw, komt de verdachte te vlug in beeld. Had gehoopt dat ze diegene langer uit beeld zouden houden. Maar goed eerste 4 afleveringen zijn heel fijn.
avatar van Donkerwoud

Donkerwoud

donderdag 19 november 2015
Smeris seizoen 1 Begin deze serie een beetje beu te worden. Het weet niet zo goed de balans te vinden tussen de luchtige humor en het heftige van de verhaallijnen, waardoor je steeds van die vreemde overgangen krijgt. Zie je het ene moment een bijrol doodgaan, zitten ze in een scene erna flauwe grapjes met elkaar te maken. Ook zijn Dennis van der Ven en Jeroen van Koningsbrugge geen bijster sterke acteurs. Ze doet het niet slecht, maar in combinatie met het haperende plot is het niet voldoende om mijn interesse erbij te houden.
avatar van Donkerwoud

Donkerwoud

donderdag 28 juli 2016
Smeris seizoen 1 Klopt hoor, in Amerikaanse producties gebeurt niet anders. Maar het verschil met bijvoorbeeld Pulp Fiction is dat de bizarre sfeer daar de hele tijd volgehouden wordt. Nederlandse producties proberen wat Amerikaanse genrewerken doen, maar dan met minder budget, met slechter geschreven scripts en met minder overtuigende acteurs. Dan krijg je van dit soort slappe aftreksels.