• 8.254.874 stemmen

Genre: Misdaad / Drama

Oorsprong: België

Ontwikkeld door: Dirk Corthout

Met onder meer: Andrea Croonenberghs, Pascale Michiels en Werner De Smedt

IMDb beoordeling: 6,7 (609)

Oorspronkelijke taal: Nederlands

Release datum: 17 oktober 1999

• Videoland Bekijk via Videoland
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Flikken

We maken kennis met het politieteam van commissaris Deprez uit de Vlaamse stad Gent. De jonge inspecteur Tony Dierickx is een harde tante, ligt constant dwars en lapt soms de regels aan haar laars. De koelbloedige inspecteur Britt Michiels wordt de nieuwe partner van Tony en geleidelijk aan leren ze elkaar beter te respecteren. Brigadier Ben Vanneste vormt een duo met brigadier Selattin Ates. De twee zijn tegengestelden wat karakter betreft maar voelen elkaar in de job perfect aan. Hoofd-brigadier Raymond Jacobs is de oudste van het team. Zijn jarenlange ervaring deelt hij met enige tegenzin met zijn ambitieuze jongere en onervaren partner Wilfried Pasmans.

Seizoenen

Komt er een Flikken seizoen 11?

Acteurs en Actrices

Alle Media

Meningen over Flikken

stinissen

maandag 22 februari 2016
Flikken seizoen 1 Prima serie en beter als [url=http://www.tvmeter.nl/show/47>Flikken Maastricht[/url> en [url=http://www.tvmeter.nl/season/1526>Flikken Rotterdam - Seizoen 1 (2016)[/url>

stinissen

dinsdag 23 februari 2016

Wel de Nederlandse series van Flikken hebben van deze serie de mosterd gehaald ;)

Precies ^O^
avatar van joolstein

joolstein

donderdag 31 maart 2016
Flikken seizoen 5 O, welke dan?
avatar van joolstein

joolstein

donderdag 31 maart 2016
Flikken seizoen 5 :D onderhoudend zijn ze inderdaad! Was voor mij ook een beetje een inkoppertje hé! Sorry, weet ook dat veel mensen dit een fijne serie vinden. Maar ik mis bij Nederlandse en Belgische series vooral dieptegang. Het zijn crimi's volgens het boekje. Ook niets mis mee hoor! Half Amerikaans serie-land draai daarop, denk aan CSI, NCSI, Bones, Person of Interest enz. Alleen waar die nog een zekere stijl hebben komen veel series uit onze lage landen helaas erg kneuterig over. Matroesjka is die serie die door Veronica werd uitgezonden toch? Dat was wél een lichtpuntje moet ik zeggen! En Penoza kon ook nog net! Een ander groot probleem voor mij is dat Nederlandse/ Belgische serie vaak remakes zijn van bestaande series. Wist dat ze in Nederland van plan zijn om Those who kill te vernederlandsen?