Mijn Series +

Flikken - Seizoen 10 (2009)

Alternatieve titel: Flikken Gent

Belgiƫ
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Pierre De Clercq en Erwin Provoost
met Pascale Michiels, Ianka Fleerackers en Mark Tijsmans

We maken kennis met het politieteam van commissaris Deprez uit de Vlaamse stad Gent. De jonge inspecteur Tony Dierickx is een harde tante, ligt constant dwars en lapt soms de regels aan haar laars. De koelbloedige inspecteur Britt Michiels wordt de nieuwe partner van Tony en geleidelijk aan leren ze elkaar beter te respecteren. Brigadier Ben Vanneste vormt een duo met brigadier Selattin Ates. De twee zijn tegengestelden wat karakter betreft maar voelen elkaar in de job perfect aan. Hoofd-brigadier Raymond Jacobs is de oudste van het team. Zijn jarenlange ervaring deelt hij met enige tegenzin met zijn ambitieuze jongere en onervaren partner Wilfried Pasmans.

1. Verloren Zoon 1
  7. Een Vrouwelijke Kant 1
  8. Een Vrouwelijke Kant 2
  9. Jeugdzorgen 1
  10. Jeugdzorgen 2

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.