Mijn Series +

Smeris - Seizoen 5 (2020)

Nederland
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Pieter Kuijpers
met Jeroen van Koningsbrugge, Dennis van de Ven en Kiki van Deursen

In de serie Smeris moet de doorgewinterde rechercheur Van de Kamp tegen zijn zin in een duo vormen met academische zij-instromer Niessen. Hun eerste zaak loopt compleet uit de hand door de onbesuisde acties van Niessen. In een poging een doorbraak te forceren, zorgen de twee onverwacht voor een bende-oorlog waar ze zelf middenin zitten. De mannen moeten alles op alles zetten om de chaos te herstellen.

1. Koud Kunstje
  2. Cowboys of the Caribbean
  3. Blijf bij Me
Het ene moment is dit een Nederlandse crime serie en het andere moment is het een aflevering van Bassie en Adriaan. Wat willen ze nou?