Mijn Series +

Star Wars: The Clone Wars - Seizoen 3 (2010-2011)

Actie / Animatie

ontwikkeld door George Lucas
met de stemmen van James Arnold Taylor, Corey Burton en Dee Bradley Baker

Terwijl het heelal geteisterd wordt door de Clone Wars, trachten de Jedi-ridders de orde te handhaven en de vrede te herstellen. Steeds meer stelsels vallen ten prooi aan de duistere kant en de Galactische Republiek dreigt te bezwijken onder de druk van de Separatisten en hun onuitroeibare droïdeleger..

1. Clone Cadets
  20. Citadel Rescue
  21. Padawan Lost
  22. Wookie Hunt
avatar van legian
Dit seizoen is voor mij het kantelpunt geweest. De verhaallijn met Ventress, de nightsisters en de hints naar de terugkeer van Maul zijn heerlijk om te volgen. Helaas wordt dat gevolgd door een wazig verhaal over Father die de balance in the Force behoud en Anakin die hem moet opvolgen. Veruit het zwakste deel van het seizoen.
Hier en daar zitten echter nog meer mooie momenten. Het uitdiepen van de verschillende Clones bijvoorbeeld en de stukken met Ahsoka doen goed. Echt hoogstaand wordt het niet, maar het geeft meer diepte aan de personages.