Mijn Series +

Save Me - Seizoen 1 (2018)

Verenigd Koninkrijk
Drama / Thriller

ontwikkeld door Lennie James
met Lennie James, Suranne Jones en Stephen Graham

'Save Me' is het verhaal over de onwaarschijnlijke held; Nelson Nelly Rowe, en diens zoektocht naar zijn vermiste dochter Jody. Een dochter die hij dertien jaar niet heeft gezien, meer dan de helft van haar leven. Nelly was een charmeur, opportunist, lover, vechter en leugenaar. Nu is voornamelijk een vervreemde vader die ervan beschuldigd wordt zijn eigen dochter te hebben ontvoerd, die hij nauwelijks heeft gezien. Nelly is een man die wordt geconfronteerd met een grimmige realiteit, hoe moeilijk hij het ook vindt om toe te geven, dat in het verliezen van zijn dochter hij zichzelf vindt.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
avatar van quikfit
Alleen al leuk om te kijken voor de vreemde buurtbewoners die telkens door het beeld lopen.