Mijn Series +

Superstore - Seizoen 2 (2016-2017)

ontwikkeld door Justin Spitzer
met Mark McKinney, Ben Feldman en America Ferrera

Superstore gaat over een unieke familie van medewerkers in een gigantische winkel. Van heldere nieuwkomers tot ervaren veteranen en van onbenullige vakantiekrachten tot gedreven managers. Samen gaan ze de dagelijkse sleur aan van hondsdolle koopjesjagers, rellen veroorzakende aanbiedingen en slaapverwekkende trainingssessies.

1. Strike
  20. Cheyenne's Wedding
  21. Tornado
  1. Olympics (special)
avatar van The Oceanic Six
Ik vind dit echt een hele leuke serie en seizoen 2 is net weer wat leuker dan de eerste. Simpel, maar tegelijk ook scherp, grappig en met hele likable personages. Het is wel een beetje formulewerk, het lijkt qua typetjes bijvoorbeeld een beetje op The Office US, maar Michael, Dwight, Jim en Pam zijn dan nu Glenn, Dina, Jonah en Amy. De humor gaat over alledaagse situaties en misverstanden, wat gewoon goed werkt. Daarbij weet de serie zaken als romances goed te vermijden. Ze spelen ermee, maar het neemt nooit een grote rol in, behalve richting het einde dan met de kus van Jonah en Amy. Ergens is hun geflirt nog wel wel leuk, maar ik vermoed dat ze in seizoen 3 gewoon weer wat afstand van elkaar houden.

avatar van daan258
Tja, best vermakelijk maar wel veel van hetzelfde.
De seizoenen vind ik ook wat te veel episodes hebben waardoor het soms voor mij wat lastig was er doorheen te komen.
Glenn blijft wel een erg leuke personage