Mijn Series +

Superstore - Seizoen 5 (2019-2020)

ontwikkeld door Justin Spitzer
met America Ferrera, Ben Feldman en Lauren Ash

Superstore gaat over een unieke familie van medewerkers in een gigantische winkel. Van heldere nieuwkomers tot ervaren veteranen en van onbenullige vakantiekrachten tot gedreven managers. Samen gaan ze de dagelijkse sleur aan van hondsdolle koopjesjagers, rellen veroorzakende aanbiedingen en slaapverwekkende trainingssessies.

1. Cloud 9.0
  20. Customer Safari
  21. California Part 1
  22. California Part 2
avatar van The Oceanic Six
Superstore begon in de eerste jaren echt heel sterk, maar eigenlijk zijn seizoen 4 en deze seizoen 5 overbodig. De glans is er wel af. Personages ontwikkelen zich weinig, leuke verhaallijnen ontbreken. Die Carol is ook een irritante rol als halve psychopaat. De relatie tussen Jonah en Amy kabbelt zich voort. Het was leuker toen ze nog niks hadden en om elkaar heen draaiden. Gelukkig komt er van Dina en Garrett nog wel wat leuks af. Van mij mag het komende zesde seizoen meteen de afsluiter worden.