• 8.985.579 stemmen

Superstore - Seizoen 6 (2020-2021)

Show titel: Superstore

Ontwikkeld door: Justin Spitzer

Met: America Ferrera, Ben Feldman en Lauren Ash

Datum van release: donderdag 29 oktober 2020

Eerst uitgezonden op: NBC (Verenigde Staten)

• SkyShowtime Bekijk seizoen 6 via SkyShowtime

Plot Superstore

Superstore gaat over een unieke familie van medewerkers in een gigantische winkel. Van heldere nieuwkomers tot ervaren veteranen en van onbenullige vakantiekrachten tot gedreven managers. Samen gaan ze de dagelijkse sleur aan van hondsdolle koopjesjagers, rellen veroorzakende aanbiedingen en slaapverwekkende trainingssessies.

Afleveringen Seizoen 6 (2020-2021)

1. 1. Essential

29 oktober 2020 (22 minuten)

Werknemers van Cloud 9 in maart 2020; het is het begin van de pandemie als Amy en Jonah zich voorbereiden om naar Los Angeles te verhuizen. De effecten van corona zijn in de hele winkel merkbaar.

2. 2. California Part 2

5 november 2020 (22 minuten)

Als de medewerkers van Cloud 9 zich voorbereiden op het vertrek van Amy en Jonah, proberen Mateo en Glenn een afscheidsvideo te maken en gaat Dina op zoek naar een nieuwe beste vriendin.

3. 3. Floor Supervisor

12 november 2020 (22 minuten)

Jonah waagt z'n kans als er een vacature is voor afdelingshoofd. Glenn en Mateo trachten de juiste balans te vinden in hun relatie en Garrett wil bewijzen dat hij eerder verliefd is geweest.

4. 4. Prize Wheel

19 november 2020 (22 minuten)

Dina krijgt bij de 'In-store-vaganza' de kans om zich te bewijzen en de winkel te runnen; Garrett en Cheyenne gaan op zoek naar een geheimzinnige geur; Jonah verheugt zich op een nieuwe kans.

5. 5. Hair Care Products

14 januari 2021 (22 minuten)

Als Cloud 9 het beleid van producten van Black Beauty wijzigt, stellen de werknemers racisme in de winkel aan de kaak. Glenn probeert de fouten van de winkel wanhopig recht te zetten.

6. 6. Biscuit

21 januari 2021 (22 minuten)

Glenn is terug van quarantaine en wil weer aan de slag, maar heeft Cheyenne en Bo nodig om Dina macht te laten opgeven. Jonah en Mateo twijfelen of ze Sandra moeten helpen met haar zieke kat.

7. 7. The Trough

28 januari 2021 (22 minuten)

Mateo, Glenn en Sandra proberen een verdrietige Jonah te helpen Amy te vergeten; Cheyenne moet Carol schaduwen en Garrett helpt Dina bij het zoeken van een geheime plek in de winkel.

8. 8. Ground Rules

4 februari 2021 (22 minuten)

Jonah krijgt problemen met Sandra en Glenn als haar zoon Tony bij Cloud 9 gaat werken; Mateo probeert Cheyenne te helpen een betere manager te zijn; Garrett belandt midden in Dina's relatie met Brian.

9. 9. Conspiracy

11 februari 2021 (22 minuten)

Glenn snapt Zephra's nieuwe beleid niet en vraagt Marcus en Sandra om hulp. Door geheugenverlies twijfelt Jonah aan z'n vriendschap met Garrett. Cheyenne en Mateo staan voor een onverwachte uitdaging.

10. 10. Depositions

25 februari 2021 (22 minuten)

Carols advocaat neemt verklaringen af van de werknemers. Mateo vraagt Sandra om hulp om de details van z'n werkafspraken te verbergen, en Garretts gedrag bij de klantenservice baart Dina zorgen.

11. 11. Deep Cleaning

4 maart 2021 (22 minuten)

Bij de eerste grote schoonmaak van Store 1217's sinds de pandemie geeft Garrett een feestje. Cheyenne helpt Dina met de winkel en Jonah helpt Mateo indruk te maken op Amy en Erics ouders.

12. 12. Customer Satisfaction

11 maart 2021 (22 minuten)

Jeff wil de klanttevredenheid testen. Dina, Glenn en Cheyennes plan om de scores te verbeteren leidt tot problemen. Jonah probeert de werknemers over te halen zichzelf te beoordelen.

13. 13. Lowell Anderson

18 maart 2021 (22 minuten)

De werknemers hebben moeite met de grootse ideeën van een onverwachte bezoeker bij Cloud 9. Garrett helpt Dina om met een lastige situatie met Brian om te gaan.

14. 14. Perfect Store

25 maart 2021 (22 minuten)

Wat voorkennis zorgt ervoor dat de werknemers van Cloud 9 willen dat de winkel er voor één dag perfect uitziet.

15. 15. All Sales Final

25 maart 2021 (22 minuten)

De werknemers eren het verleden, heden en de toekomst van Cloud 9.

Ik wist helemaal niet dat de actrice die Amy speelde er mee ging stoppen. Dus het viel me wel rauw op mijn dak dat ze nu de serie uit is. Ze was wel zo belangrijk dat hiermee wel een beetje de sfeer aangetast is. Het blijft wel een vermakelijke serie, maar van mij mogen ze wel na dit seizoen stoppen. Al blijf ik wel kijken.

Over 2 weken de seizoenfinale, wat tevens de seriesfinale is. Ik had dit even gemist. Maar het is wel goed zo, de rek is er wel uit al vermaak ik me nog wel een beetje.

Aardige seriefinale, maar niet meer dan dat. Nogal voorspelbaar, maar de slotminuten waren ergens nog wel mooi. Het is niet dat ik Superstore herinner als een van de beste komedieseries ooit, maar ik heb me er wel jaren mee vermaakt. Maar het was wel klaar toen Amy vertrok. De chemie klopte daarna niet meer.