Mijn Series +

Frontier - Seizoen 2 (2017)

Canada
Avontuur

ontwikkeld door Peter Blackie en Rob Blackie
met Jason Momoa, Landon Liboiron en Alun Armstrong

De serie vertelt het verhaal van de chaotische en gewelddadige strijd om de controle te krijgen over de rijkdom en macht in de Noord-Amerikaanse bonthandel aan het einde van de 18e eeuw. Verteld vanuit meerdere perspectieven speelt het zich af in een wereld waar de zakelijke onderhandelingen kunnen worden opgelost middels bijlgevechten en waar delicate relaties tussen inheemse stammen en Europeanen kunnen leiden tot bloedige conflicten.

1. Dead Reckoning
  2. Wanted
  3. The Wolf and the Bear
  4. Mutiny
  5. Cannonball
  6. Keetom Takooteeoo Maheekun (The Return of the Wolf)
avatar van Watch-it
We zijn na anderhalf seizoen afgehaakt. Ik had het na 4 afleveringen van het eerste seizoen al gezien (heb nog wel verder gekeken t/m aflv 4 seizoen 2) maar de vriendin gaf het nog een kans , maar was er gisteren na aflevering 4 van het tweede seizoen ook klaar mee. Veel te eentonig , veel te veel toevalligheden. Ook wandelt men veel te gemakkelijk een kamp in en out om even een zooi pelsen te jatten. Om van de bevrijding van Harp maar te zwijgen , hoe gemakkelijk dat ging vanuit een door twee (!!!) man bewaakt munitiedepot. . Ook het acteerwerk is af en toe tenenkrommend.

avatar van Binge-Watcher
Ik vind seizoen 2 toch echt wel een stuk beter dan het eerste seizoen. Nog niet helemaal overtuigd mbt de verhaallijn, plot twists en het niet altijd even sterke acteerwerk. Ondanks dat wil ik nu seizoen 3 wel zien.