Mijn Series +

Crashing - Seizoen 1 (2017)

ontwikkeld door Pete Holmes
met Pete Holmes, Artie Lange en Lauren Lapkus

Aanstormend komiek Pete ontdekt dat zijn vrouw hem bedriegt met een andere man, waardoor hij genoodzaakt is om eens goed naar zichzelf en zijn leven te kijken. Op het moment dat Pete probeert om troost te vinden bij een comedyclub in New York, raakt hij bevriend met de cynische komische legende Artie Lange, die hem met frisse tegenzin wat pizza, advies en een bank om op te slapen aanbiedt. Ondertussen gaat het bergafwaarts met zijn leven en probeert hij aan de bak te komen als succesvol komiek.

1. Artie Lange
  2. The Road
  3. Yard Sale
  4. Barking
  5. Parents
  6. Warm-Up
  7. Julie
  8. The Baptism
Nadat ik recent ontdekt had dat ik HBO in mijn abo heb is me deze serie opgevallen. Ik vind dit soort low-key shows met comedy-insteek en sympatiek hoofd-karakter wel cool om te kijken.