Mijn Series +

Gomorra: La Serie - Seizoen 3 (2017)

Alternatieve titel: Gomorrah: The Series

Italiƫ
Drama / Misdaad

ontwikkeld door Roberto Saviano
met Marco D'Amore , Salvatore Esposito en Cristina Donadio

De clan van Camorra Savastno staat onder leiding van Pietro, gevreesd en gerespecteerd door iedereen en de invloedrijkste persoon in Napels. Hij vertrouwt op zijn rechterhand Ciro Dï Marzio, die zijn leven voor Pietro zou geven. Pietro's zoon Genny is nog niet klaar om de leiding van zijn vader over te nemen. Aan Ciro de schone taak om hem op te leiden. Maar dan zorgt een rivaliserende bende ervoor dat Pietro in de gevangenis belandt. Imma, de vrouw van Pietro, krijgt nu de touwtjes in handen. Na een lang verblijf in Honduras keert Genny terug naar Napels om zijn plaats in te nemen.

1. Viva il Re!
  12. Per Sempre
GAAF !!!!!

Yesssss

Kos
Inmiddels bij episode 6 maar wat is dit weer sterk zeg.

Kos schreef:
Inmiddels bij episode 6 maar wat is dit weer sterk zeg.

Cool ... ik heb er ook weer zin in en zag dat de Blu Ray van seizoen 3 binnenkort beschikbaar is

Seizoen 4 wordt verwacht eind volgend jaar

Huidige seizoen is ook hier te streamen via de on demand dienst van Lumiere

Geweldig weer dit seizoen ik kan dit wel blijven kijken aan 1 stuk door !!!!

avatar van Brave-Neo
Ik kijk hier naar uit en gelukkig staat seizoen 3 nu ook bij de 2 vorige seizoenen bij KPN in het Pluspakket!

Nu nog besluiten of ik eerst dit seizoen ga zien of toch de eerste 2 seizoenen nog eens ga kijken...

avatar van DionneDarko
Zo blij dat ik elke keer een heads up krijg dat het op KPN te zien is. Ben zo verslaafd hieraan. Die muziek alleen al. Thnx Brave-Neo!

Bah, wat een einde. .

Al met al weer erg goed maar vond vorige seizoen toch beter.

avatar van hoffhaan
Het blijft een geweldige serie genoten!

Ik ben nu bij aflevering 6. Maar aflevering 3 blijft me nog steeds bij. De tranen prikkelden me achter de ogen toen Elvana in een wegrestaurant haar telefoon en paspoort weer terug kreeg en er weer wat leven in haar ogen te zien was

Hor kan ik die serie kijken zie nergens play

Moad666 schreef:
Hor kan ik die serie kijken zie nergens play

Het is wel de bedoeling dat je de serie ook gezien als je een stem uitbrengt.

Hier kan praten/stemmen over series de je hebt gezien of nog wilt zien. Hier kan je geen series kijken.

ik zou zeggen kijk op internet en type in BOL

avatar van 3 2 1 cut
Zeer blij dat deze nu ook op Netflix staat. Gisteravond begonnen en het is dat ik vandaag moet gaan werken anders had ik hem in 1 keer uitgekeken. Inmiddels dus drie afleveringen gezien en wat is het, wederom, retestrak. Alles !!

avatar van 3 2 1 cut
Sorry, ik heb hem al bij serie 1 (als reactie) gepost maar ik kan het niet laten: te leuk en hij hoort gewoon bij serie 3.

avatar van 606
Nee waarom terwijl ik met de omslag in aflevering 11 zo blij was.

Vol punt eraf voor het einde. Dit hadden ze toch wel op een andere manier kunnen oplossen. Heel onbevredigend..

De Moekster schreef:

waarom? Scène Romantiseren heeft geen zin, dit is de harde realiteit van maffia/ straatbendes. Niet dat het er minder heftig om wordt, maar liever dit dan dat het lief is en niet binnen komt. Daarom is 1 punt eraf wel extreem.

Naar mijn mening een van de sterkste series op dit moment. Zo rauw en realistisch. Complimenten voor Sky Italia en hopelijk bereiken er nog meer Italiaanse series van dit niveau het grote publiek.

Absoluut niet verder lezen als je dit seizoen nog niet hebt afgekeken. Het einde van dit seizoen: ?. Ik kan me niet voorstellen Gomorrah zonder Ciro. Persoonlijk had ik liever Genny van het toneel zien verdwijnen.

Tenslotte nog alle lof voor de aflevering in Bulgarije. Een van de sterkste afleveringen in een serie ooit. Had een korte film kunnen zijn.

Net seizoen 4 afgekeken is weer gewel(da)dig Hier niet te vinden beetje raar !

DreamTech.

Voel je vrij om te helpen met toevoegen . Ik heb inmiddels de info voor seizoen 4 al doorgezet.

Beste seizoen tot nu toe imo. En dan met name het laatste gedeelte van episode 11.. En Genna blijft na de laatste minuten van dit seizoen de grootste loser..

Ik ben er wel een beetje klaar mee met deze serie. Veel geschiet, doden, elkaar dreigend aankijken, naar elkaar toelopen, vage one liners vertellen, elkaar bedriegen, aan de ringen wriemelen, elkaar kin aanraken

Locaties en licht (groenig of blauwig) vind ik wel tof.

Heeft Enzo Blauw Bloed geen rijbewijs dat hij telkens achter op de scooter zit?