• 8.252.827 stemmen

Gomorra: La Serie - Seizoen 3 (2017)

Alternatieve titels: Gomorrah: The Series, Gomorra

Afleveringen: 12

Speelduur: 9 uur en 32 minuten

Ontwikkeld door: Roberto Saviano

Met: Salvatore Esposito en Cristina Donadio

Oorsprong: Italië

Datum van release: vrijdag 17 november 2017

Eerst uitgezonden op: Sky Italia (Italië)

• Netflix Bekijk seizoen 3 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Gomorra: La Serie

De clan van Camorra Savastno staat onder leiding van Pietro, gevreesd en gerespecteerd door iedereen en de invloedrijkste persoon in Napels. Hij vertrouwt op zijn rechterhand Ciro Dï Marzio, die zijn leven voor Pietro zou geven. Pietro's zoon Genny is nog niet klaar om de leiding van zijn vader over te nemen. Aan Ciro de schone taak om hem op te leiden. Maar dan zorgt een rivaliserende bende ervoor dat Pietro in de gevangenis belandt. Imma, de vrouw van Pietro, krijgt nu de touwtjes in handen. Na een lang verblijf in Honduras keert Genny terug naar Napels om zijn plaats in te nemen.

Afleveringen Seizoen 3 (2017)

1. 1. Viva il Re!

17 november 2017 (50 minuten)

Na de dood van zijn vader heeft Genny de leiding over de Savastano clan. Iedereen weet dat Ciro de dood van Don Pietro op zijn geweten heeft. Ondertussen vraagt iedereen zich af hoe dit heeft kunnen gebeuren. In plaats van verwijten naar elkaar te maken zullen Malammore en Genny moeten samenwerken om de dood van hun baas te wreken.

2. 2. Hasta la Muerte

17 november 2017 (50 minuten)

Genny betrekt zijn accountant Gegè bij zijn duistere zaken. Don Giuseppe, Genny's schoonvader, komt vrij uit de gevangenis. Patrizia waarschuwt Genny dat Scianel uit de gevangenis tracht te raken en enkele rekeningen wil vereffenen.

3. 3. Inferno

24 november 2017 (50 minuten)

Ciro is een nieuw leven begonnen in Bulgarije, waar hij de rechterhand van drugshandelaar Valentin is geworden. Mladen, de zoon van Valentin, heeft een moeizame relatie met zijn vader. Om hem in de problemen te brengen, beraamt hij een plan waarin hij eveneens Ciro met zijn verleden confronteert.

4. 4. Il Filo e la Moira

24 november 2017 (50 minuten)

Scianel is weer op vrije voeten en Genny weet dat hij moet reageren om Patrizia te helpen. In Rome bereidt Avitabile samen met zijn vertrouwelingen een tegenaanval voor. Een lid van één van de clans probeert jongeren van de straat in te lijven.

5. 5. Sangue Blu

1 december 2017 (46 minuten)

Enzo en zijn kameraden maken indruk op Ciro met hun diefstal van smokkelwaar. Genny zoekt noodgedwongen een nieuwe cocaïneleverancier.

6. 6. Come Nascere

1 december 2017 (49 minuten)

Genny heeft, dankzij de opbrengsten van de nieuwe drugskanalen, de mogelijkheden om noodlijdende bedrijven af te persen en onder druk te zetten. Genny staat sterk in zijn nieuwe positie, sluit een overeenkomst met Scianel en overtuigt haar van de noodzaak om nieuwe delen van de stad onder controle te krijgen.

7. 7. Sangue del Mio Sangue

8 december 2017 (44 minuten)

Dankzij het advies van Ciro en de contacten van Valerio opent Enzo nieuwe distributiekanalen in het centrum van Napels. Maar hun handel blijft niet lang onopgemerkt; de bazen van het centrum willen graag hard reageren, maar besluiten uiteindelijk tijd te nemen: voor ze handelen moeten ze precies begrijpen met wie ze te maken hebben.

8. 8. Guerra Aperta

8 december 2017 (47 minuten)

Enzo wordt aangevallen. Hij wil onmiddellijk reageren, maar Ciro weet hem tot bedaren te brengen. Een tegenaanval moet goed voorbereid zijn en tevens zul je gebruik moeten maken van de zwakheden van de tegenstanders.

9. 9. Giuda!

15 december 2017 (42 minuten)

Ciro gaat met O'Stregone naar het parlement voor een wapenstilstand. De Confederati zijn gedwongen toe te geven maar stellen zelf ook een pak eisen. Enzo is eindelijk vrij om te vieren wat hij heeft bereikt. De vreugde duurt echter niet lang, want de moeizaam verkregen vrede wordt onmiddellijk verbroken.

10. 10. Insieme

15 december 2017 (44 minuten)

Genny staat onder arrest. Hij doet een beroep op Patrizia om te begrijpen hoe de toestand bij de Confederati is. Hij aanvaardt terugtrekking en overtuigt zijn medestanders hetzelfde te doen. Enzo wordt ook overtuigd: wie zich niet aan de nieuwe overeenkomst houdt, zal de hoogst denkbare prijs moeten betalen.

11. 11. Fede

22 december 2017 (50 minuten)

Azzurra en Pietrino komen in het vizier van de Confederati. Om hen te redden moet Genny een plan ontwikkelen waarvan de gevolgen niet te overzien zijn. Als iets fout loopt, zou Genny alles verliezen wat hem dierbaar is: zijn macht en zijn familie.

12. 12. Per Sempre

22 december 2017 (50 minuten)

Ciro, Genny en Enzo sluiten vrede met de Confederati en winnen zo enkele van de territoria van het centrum van Napels terug. Maar terwijl het verbond gesloten wordt, wil iemand op de achtergrond het verbond weer vernietigen.

GAAF !!!!!

Yesssss

Inmiddels bij episode 6 maar wat is dit weer sterk zeg.

kos schreef:

Inmiddels bij episode 6 maar wat is dit weer sterk zeg.

Cool ... ik heb er ook weer zin in en zag dat de Blu Ray van seizoen 3 binnenkort beschikbaar is

Seizoen 4 wordt verwacht eind volgend jaar

Huidige seizoen is ook hier te streamen via de on demand dienst van Lumiere

avatar van DreamTech

DreamTech

Geweldig weer dit seizoen ik kan dit wel blijven kijken aan 1 stuk door !!!!

avatar van Brave-Neo

Brave-Neo

Ik kijk hier naar uit en gelukkig staat seizoen 3 nu ook bij de 2 vorige seizoenen bij KPN in het Pluspakket!

Nu nog besluiten of ik eerst dit seizoen ga zien of toch de eerste 2 seizoenen nog eens ga kijken...

avatar van DionneDarko

DionneDarko

Zo blij dat ik elke keer een heads up krijg dat het op KPN te zien is. Ben zo verslaafd hieraan. Die muziek alleen al. Thnx Brave-Neo!

Bah, wat een einde. .

Al met al weer erg goed maar vond vorige seizoen toch beter.

avatar van hoffhaan

hoffhaan

• 2064 stemmen

Het blijft een geweldige serie genoten!

avatar van linxde1_mm

linxde1_mm

Ik ben nu bij aflevering 6. Maar aflevering 3 blijft me nog steeds bij. De tranen prikkelden me achter de ogen toen Elvana in een wegrestaurant haar telefoon en paspoort weer terug kreeg en er weer wat leven in haar ogen te zien was

Moad666

Hor kan ik die serie kijken zie nergens play

avatar van hilversum3_mm

hilversum3_mm

schreef:

Hor kan ik die serie kijken zie nergens play

Het is wel de bedoeling dat je de serie ook gezien als je een stem uitbrengt.

Hier kan praten/stemmen over series de je hebt gezien of nog wilt zien. Hier kan je geen series kijken.

ik zou zeggen kijk op internet en type in BOL

avatar van 3 2 1 cut

3 2 1 cut

Zeer blij dat deze nu ook op Netflix staat. Gisteravond begonnen en het is dat ik vandaag moet gaan werken anders had ik hem in 1 keer uitgekeken. Inmiddels dus drie afleveringen gezien en wat is het, wederom, retestrak. Alles !!

avatar van 3 2 1 cut

3 2 1 cut

Sorry, ik heb hem al bij serie 1 (als reactie) gepost maar ik kan het niet laten: te leuk en hij hoort gewoon bij serie 3.

avatar van 606

Nee waarom terwijl ik met de omslag in aflevering 11 zo blij was.

Vol punt eraf voor het einde. Dit hadden ze toch wel op een andere manier kunnen oplossen. Heel onbevredigend..

De Moekster_mm schreef:

waarom? Scène Romantiseren heeft geen zin, dit is de harde realiteit van maffia/ straatbendes. Niet dat het er minder heftig om wordt, maar liever dit dan dat het lief is en niet binnen komt. Daarom is 1 punt eraf wel extreem.

avatar van Lucaij

Lucaij

Naar mijn mening een van de sterkste series op dit moment. Zo rauw en realistisch. Complimenten voor Sky Italia en hopelijk bereiken er nog meer Italiaanse series van dit niveau het grote publiek.

Absoluut niet verder lezen als je dit seizoen nog niet hebt afgekeken. Het einde van dit seizoen: ?. Ik kan me niet voorstellen Gomorrah zonder Ciro. Persoonlijk had ik liever Genny van het toneel zien verdwijnen.

Tenslotte nog alle lof voor de aflevering in Bulgarije. Een van de sterkste afleveringen in een serie ooit. Had een korte film kunnen zijn.

avatar van DreamTech

DreamTech

Net seizoen 4 afgekeken is weer gewel(da)dig Hier niet te vinden beetje raar !

DreamTech.

Voel je vrij om te helpen met toevoegen . Ik heb inmiddels de info voor seizoen 4 al doorgezet.

avatar van Simple Boy

Simple Boy

Beste seizoen tot nu toe imo. En dan met name het laatste gedeelte van episode 11.. En Genna blijft na de laatste minuten van dit seizoen de grootste loser..

avatar van Noud

Noud

Ik ben er wel een beetje klaar mee met deze serie. Veel geschiet, doden, elkaar dreigend aankijken, naar elkaar toelopen, vage one liners vertellen, elkaar bedriegen, aan de ringen wriemelen, elkaar kin aanraken

Locaties en licht (groenig of blauwig) vind ik wel tof.

Heeft Enzo Blauw Bloed geen rijbewijs dat hij telkens achter op de scooter zit?

avatar van cales77

cales77

• 1975 stemmen

Valt beetje in herhaling zoals zo vaak bij dit soort series. Setting is niets op aan te merken.

Levert beetje in aan realisme uiteindelijk. Dat is jammer.

Een grote over the top moordpartij. Zelfs in een stad als napels.

Waar is bijvoorbeeld justitie?

Van een Hollywood serie accepteer ik dat denk ik eerder.

In deze realistische setting wil ik een realistisch script denk....