ad
  • 8.106.446 stemmen

Gomorra: La Serie - Seizoen 2 (2016)

Show titel: Gomorra: La Serie

Seizoenen: 4 seizoenen

Afleveringen: 12

Datum van release: dinsdag 10 mei 2016

Gomorra: La Serie

Afleveringen Seizoen 2 (2016)

1. 1. Vita Mia

Don Pietro zit ondergedoken en Ciro gaat zich bezig houden met het opzetten van een nieuwe drugskartel samen met Salvatore Conte.

2. 2. Lacrime e Sangue

Inmiddels is het één jaar geleden dat de samenwerking met Salvatore Conte begon en resulteerde in een nieuw drugsimperium in Centraal-Amerika. Genny herenigt zich met zijn vader.

3. 3. Mea Culpa

Een roekeloze wraakactie van Conte op één van Ciro's mannen zet de samenwerking onder druk.

4. 4. Profumo di Iena

Scianel's drugrunner wordt overvallen door een groep jongens waaronder Angelo Sepono. Ondertussen belegt het kartel een overleg waarin de terugkeer van Don Pietro besproken wordt. Er wordt afgesproken om de vijand te vinden en te vernietigen.

5. 5. Occhi Negli Occhi

De spanningen tussen de Savestano clan en het kartel rondom Ciro lopen steeds verder op. Ciro benadert een bemiddelaar om een nieuwe bende-oorlog te voorkomen. Ciro en Genny beleggen een ontmoeting op neutraal terrein in Montenegro. Pietro Savestano is inmiddels teruggekeerd in Napels.

6. 6. ’o Track

Genny staat open voor bemiddeling en start de onderhandelingen met Ciro. Don Pietro volgt de ontwikkelingen vanuit zijn schuilplaats en is allerminst gelukkig met de gesloten deal. Hij besluit Genny hiermee te confronteren.

7. 7. Il Principe e il Nano

Pietro Savastano volgt de ontwikkelingen zwijgzaam en discreet om vervolgens keihard toe te slaan. Hij heeft besloten om de samenwerking met het kartel te verbreken en wil afrekenen met O'Principe, de rijkste en meest benijdenswaardige baas binnen het kartel.

8. 8. Divide et Impera

Ciro gaat een bar binnen waar een overleg van het kartel gaande is. O'Nano is de enige welke ontbreekt. Juist hij is degene welke het meest verdacht is. Iedereen is ervan overtuigd om O'Principe te doden en de gevraagde acties te nemen.

9. 9. Sette Anni

Genny komt terug uit Honduras, waar hij onderhandelt heeft over deals om het kartel te bevoorraden. Ciro wacht op hem op het vliegveld en brengt het slechte nieuws.

10. 10. Fantasmi

Ciro raakt steeds meer geïsoleerd en Scianel heeft hem de rug toegekeerd om terug te keren naar Don Pietro. De Savastano-afdeling loopt goed, terwijl het kartel aan het wankelen is. Juist nu worden Pietro's problemen veroorzaakt binnen de bende.

11. 11. Nella Gioia e nel Dolore

Pietro bereidt een actie voor om de controle terug te krijgen, waarna Ciro besluit om onder te duiken. Ondertussen in Rome ondervindt Avitable wat problemen met zijn handel.

12. 12. La Fine del Giorno

Ciro bereidt een bende oorlog voor met Savastano, Pietro vindt echter een manier om zijn vijand de genadeklap toe te brengen.

walnuts

In november 2017 wordt deel 3 released op SKY in Italië.

Jammer dat seizoen 2 van deze supervette serie (vooralsnog) niet op Netflix te zien is.

avatar van hoffhaan

hoffhaan

• 2033 stemmen

Geweldige serie seizoen 2 is te zien op KPN tv.

avatar van DionneDarko

DionneDarko

Dat is echt een geweldige tip aeverhoog. Ik heb dan wel een KPN plus pakket maar tv kijk ik amper en ook maak ik verder weinig gebruik van alle opties verder. Zat al tijden te wachten tot het 2e seizoen eens op Netflix zou verschijnen. Dus net even gekeken en inderdaad gevonden, is ook gewoon gratis te bekijken! Thanks!

avatar van hoffhaan

hoffhaan

• 2033 stemmen

DionneDarko schreef:

Geen dank!

DionneDarko schreef:

....., is ook gewoon gratis te bekijken! Thanks!

Wanneer je abonnee van KPN bent uiteraard

Ik heb de set net maar via marktplaats gekocht . Duurde mij ook wat te lang allemaal

Yessss

walnuts

Dit seizoen verschijnt zondag 1 oktober op Netflix, maar ben ondertussen op blue ray dit seizoen aan het kijken. Wat is het weer moddervet zeg

avatar van DionneDarko

DionneDarko

Tuurlijk, ik heb seizoen 2 net met veel gedoe afgekeken (want mijn KPN gedoe deed af en toe raar, moest elke aflevering per titel zoeken) en nu staat ie online. Hahaha!

Maar idd wat een seizoen weer! Deed echt niet onder voor het eerste. Misschien nog wel een stukje beter zelfs? Nouja het is gewoon een top serie, laat ik het daar maar op houden.

Pfff.. nu pas legaal online? Triest.

scorsese

Goeie misdaadserie. Rauw en gewelddadig zoals het hoort. Echter vond ik dit na het eerste seizoen iets teveel 'meer van hetzelfde'. Het ziet er allemaal goed uit en er gebeurd meer dan genoeg. Net geen 4.0 sterren.

avatar van 3 2 1 cut

3 2 1 cut

Het is idd hard, rauw, en soms ook wat veel van hetzelfde maar het is zo goed en strak gedaan.

En ik ben helemaal fan geworden van Cristiana Dell'Anna die het nichtje Patrizia speelt. Wat een mooie vrouw is mij dat zeg...

Zucht...

avatar van Joy4ever

Joy4ever

Het eerste seizoen vond ik al niet heel sterk maar toch had ik stille hoop dat het tweede seizoen mij beter zou smaken. Maar helaas.. De eerste aflevering was al niet best, met de scene met Ciro en zijn vrouw op het strand als absoluut dieptepunt, maar na de tweede ook zeer zwakke aflevering houd ik het definitief voor gezien met deze serie. Peccato.

avatar van rebelkush_mm

rebelkush_mm

Ik vind dit seizoen beter dan het eerste en dat gebeurt niet vaak.

Kei en kei hard, soms beetje te hard.

avatar van badfans69

badfans69

Gomorra (2 seizoenen) verdwijnt op 31-10-2018 volgens netflix

avatar van Royalere

Royalere

Wat een serie zeg, Ik had hem op imdb eigenlijk ook wel in de 9 verwacht na het zien van het eerste seizoen.

avatar van Lissane

Lissane

keiharde film! super goede acteurs!

avatar van cales77

cales77

• 1907 stemmen

Teveel van het zelfde. Iets dat veel misdaadseries overkomt. Setting, personages natuurlijk wel subliem.

Denk dat ik seizoen 3 en 4 even laat wachten.