Mijn Series +

Belgiƫ
Miniserie, 180 minuten

ontwikkeld door Tom Lenaerts en Kato Maes
met Wim Helsen, Roy Aernouts en Nico Sturm

'Clinch' is een zesdelige reeks van op zichzelf staande verhalen waarin dezelfde drie personages elkaar telkens treffen in een penibele en absurde situatie, waarin ze volledig op elkaar zijn aangewezen: tijdens een rijles, in een geblokkeerde lift, in een huis dat te koop staat, in een auto-ongeval, in een ziekenhuis of op een dak.

1. Rijschool
  2. Lift
  3. Huis te koop
  4. Crash
  5. Eénpersoonskamer
  6. Dak
avatar van Dorstigjimmyke
Heerlijke absurde humor van Wim Helsen.

avatar van Esteban
Ik vond dit absoluut vermakelijk, maar van Wim Helsen (mijn favoriete Vlaamse podium-performer) verwacht ik veel meer absurdisme en luchtige diepzinnigheid. Het was verrassend braaf allemaal. Toch zeker het bekijken waard, no doubt.