Mijn Series +

Mildred Pierce (2011)

Miniserie, 335 minuten

ontwikkeld door James M. Cain
met Kate Winslet, Guy Pearce en Evan Rachel Wood

Het verhaal speelt zich af in Glendale, Californië, in de jaren 30 van de vorige eeuw en vertelt de geschiedenis van een huisvrouw uit de middenklasse, Mildred Pierce genaamd, die probeert om haar sociale positie en die van haar familie te handhaven tijdens de Grote Depressie. Ze raakt gefrustreerd door haar werkloze en overspelige echtgenoot en maakt zich zorgen om hun penibele financiële situatie. Mildred besluit dan ook van hem te scheiden en neemt het heft in eigen handen om zichzelf en haar kinderen te onderhouden.

1. Part 1
  2. Part 2
  3. Part 3
  4. Part 4
  5. Part 5

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.