Mijn Series +

Camp Camp - Seizoen 1 (2016)

Animatie / Komedie

ontwikkeld door Miles Luna, Jordan Cwierz, Kerry Shawcross en Gray G. Haddock
met de stemmen van Michael Jones, Elizabeth Maxwell en Yuri Lowenthal

Drie kinderen, Max, Neil en Nikki, brengen hun vakantie door op het disfunctionele kamp Camp Campbell. De nogal overdreven vrolijke David en de alles behalve optimistische Gwen zijn de kampleiders. Max, Neil en Nikki zouden niets liever doen dat het kamp ontvluchten maar hun pogingen leiden tot niets en ze kunnen er maar beter het beste van proberen te maken.

1. Escape from Camp Campbell
  8. Into Town
  9. David Gets Hard
  10. Mind Freakers
  11. Camporee
  12. The Order of the Sparrow
avatar van ZAP!
Gratis te zien op YouTube; ZAP!.
Wordt ergens omschreven als een mix tussen South Park, Happy Tree Friends (ken ik niet, geloof ik) en Gravity Falls (hele korte stukjes van gezien).
Ben benieuwd, de tekenstijl staat me wel aan, nu hopen dat het werkt / grappig is.

Bedankt Robbie.T., voor het rappe toevoegen!

avatar van ZAP!
Episode 1 gezien. Weinig bijzonder. Beetje grofgebekt, beetje grof geweld, maar verder... De karakters zijn wel aardig gedaan (getekend), maar geen van allen springt er echt uit en de stemmen zijn al helemaal niet bijzonder. Maar toch: ook niet echt slecht. Misschien t.z.t. nog es een aflevering proberen.

avatar van Robbie.T.
Net als ZAP! heb ik ook zojuist de eerste aflevering gekeken en ben ik ook niet bepaald ondersteboven geblazen. Het is wel redelijk, maar veel verder dan dat kom ik niet. De stemacteurs zijn wat houterig en qua humor is het niet bepaald je van het.

een mix tussen South Park, Happy Tree Friends en Gravity Falls
... ....het lijkt me dat dit door de makers zelf is geschreven want dat is wel een heel onterecht groot compliment dat er gegeven wordt.

Zonder aftiteling duren de afleveringen net 10 minuutjes per stuk, dus ik kijk het seizoen wel af denk ik. Vrees alleen dat deze serie niet snel mijn top tien in zal komen.

avatar van Esteban
Ik ben wel een adult animation fan, maar deze spreekt me niet meteen aan. Misschien dat ik 't eens check tussendoor.