Mijn Series +

Chesapeake Shores - Seizoen 1 (2016)

Drama / Familie

ontwikkeld door John Tinker
met Meghan Ory, Jesse Metcalfe en Treat Williams

Abby O'Brien Winters keert terug naar haar geboortestad van Chesapeake Shores, Maryland, na ontvangst van een paniek telefoontje van haar jongere zus Jess, die de herberg in Eagle Point heeft gerenoveerd. Abby's veeleisende carrière, echtscheiding en jonge dochters, hebben haar zo bezig gehouden dat ze nog niet eens heeft gedacht aan de stad die haar vader heeft gebouwd. Het redden van de herberg van haar zus uit executie betekent omgaan, niet alleen met haar gebroken gezin, maar ook met Trace Riley, de man die ze tien jaar geleden verliet. Hij lijkt een obstakel, maar wordt een onverwachte bondgenoot en een tweede kans op het vinden van liefde.

1. Pilot
  2. Home to Roost: Part One
  3. Home to Roost: Part Two
  4. We're Not Losing a Son...
  5. We're Gaining a Daughter
  6. Georgia on My Mind
  7. Second Chances
  8. Deals Undone
  9. Exes Mark the Spot

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.