Mijn Series +

Riviera - Seizoen 1 (2017)

Verenigd Koninkrijk
Thriller

ontwikkeld door Neil Jordan
met Julia Stiles, Iwan Rheon en Adrian Lester

Het zorgeloze leven dat de pasgetrouwde jonge vrouw Georgina Clios in Mediterraanse luxe leidt, wordt bruut verstoord wanneer haar miljardenvermogende man vermoord wordt bij een jachtexplosie. Al snel komt ze erachter dat het fortuin dat hij gebruikte om zijn onbevlekte vergulde levensstijl te onderhouden, aangetast werd door oneerlijkheid, dubbelspel, misdaad en uiteindelijk moord. Georgina wordt meegesleurd in de onderwereld, terwijl vijanden dichterbij komen

1. Villa Carmella
  8. La Clé
  9. Oeil pour Oeil
  10. À la Vue de Tous
avatar van RoyDeSmet
Na de eerste twee afleveringen stoorde ik me al mateloos aan cliché acteerprestaties en dialogen - van voornamelijk weduwe Georgina en een van die zonen.
Ik weet nog niet of ik verder ga kijken.

avatar van ZAP!
Ik heb een zwak voor Julia, maar ik moet toegeven dat ze hier de plank wel een paar keer missloeg. Origineel en hoogstaand is het ook niet, maar wel onderhoudend met genoeg vaart - ik heb slechts 2 afl. gezien.