Mijn Series +

Riviera - Seizoen 3 (2020)

Verenigd Koninkrijk
Thriller

ontwikkeld door Neil Jordan
met Julia Stiles, Rupert Graves en Poppy Delevingne

Een jaar is verstreken en Georgina heeft de vervloekte Rivièra verlaten en al de verwoesting en schade achter zich gelaten om een nieuw leven te beginnen. Nu een rijzende ster in de internationale kunstrestitutie, heeft ze zichzelf opnieuw gevonden als Georgina Ryland. Ze reist de wereld rond met haar charismatische nieuwe bondgenoot Gabriel Hirsch, terwijl ze proberen een vergulde samenzwering met gestolen kunstwerken te ontrafelen die hen van Venetië naar Argentinië zal brengen.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.