Mijn Series +

Mindhunter - Seizoen 1 (2017)

Misdaad / Drama

ontwikkeld door Joe Penhall
met Jonathan Groff, Holt McCallany en Anna Torv

Een FBI-agent van de Elite Serial Crime Unit ontwikkelt nieuwe vormen van gedragsanalyse om seriemoordenaars en verkrachters op te pakken. Met zijn onorthodoxe aanpak weet hij vele successen te boeken. Maar tegenover elk succes staat een niet zo leuke prijs.

1. Aflevering 1
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
avatar van 606
renzoroy schreef:
Ik vind al die acteurs die ze casten zo ontzettend goed lijken op de echte. Kemper, maar ook Berkowitz en Manson in seizoen 2.
precies dat vind ik Nu in seizoen 1 ook met Kemper en Brudos. Btw heel de serie is aardig op de waarheid gebaseerd. Zie mijn link.

avatar van Xeeno
Beetje pittig om in te komen, maar verder heel intrigerend.

Mindhunter, die docu over Ted Bundy, The Confession Killer... allemaal Netflix-series die zich rond dezelfde periode afspelen. Toeval?

avatar van DjFrankie
Goeie setting die 70’s . Ben zeker benieuwd naar seizoen 2 maar idd pittig om in te komen en die dialogen te blijven volgen.

avatar van The Oceanic Six
Wordt dit nog leuker na aflevering 1? Ik vond het traag en weinig pakkend.