Mijn Series +

Fairly Legal - Seizoen 2 (2012)

Alternatieve titel: Facing Kate

Komedie / Drama

ontwikkeld door Michael Sardo
met Sarah Shahi, Michael Trucco en Virginia Williams

Kate Reed (Sarah Shahi), een top advocaat gefrustreerd door de eindeloze bureaucratie en dagelijkse onrecht van het systeem, neemt een scherpe bocht naar links om de ultieme anti-advocaat te worden: een bemiddelaar. Met behulp van haar kennis van de wet, samen met haar intuïtie en een "whatever-it-takes" aanpak voor het oplossen van conflicten, neemt Kate het op tegen haar tegenstanders - van grote bedrijven tot bittere echtscheidingen. Na de plotselinge dood van haar vader, vindt ze zichzelf in tegenspraak met de nieuwe baas, haar stiefmoeder Lauren Reed (Virginia Williams), en in bed met haar toekomstige ex-man, Justin Patrick (Michael Trucco).

1. Satisfaction
  10. Shattered
  11. Borderline
  12. Force Majeure
  13. Finale

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.