Mijn Series +

Fairly Legal - Seizoen 1 (2011)

Alternatieve titel: Facing Kate

1 stem

Komedie / Drama

ontwikkeld door Michael Sardo
met Sarah Shahi, Michael Trucco en Virginia Williams

Kate Reed (Sarah Shahi), een top advocaat gefrustreerd door de eindeloze bureaucratie en dagelijkse onrecht van het systeem, neemt een scherpe bocht naar links om de ultieme anti-advocaat te worden: een bemiddelaar. Met behulp van haar kennis van de wet, samen met haar intuïtie en een "whatever-it-takes" aanpak voor het oplossen van conflicten, neemt Kate het op tegen haar tegenstanders - van grote bedrijven tot bittere echtscheidingen. Na de plotselinge dood van haar vader, vindt ze zichzelf in tegenspraak met de nieuwe baas, haar stiefmoeder Lauren Reed (Virginia Williams), en in bed met haar toekomstige ex-man, Justin Patrick (Michael Trucco).

1. Pilot
  7. Coming Home
  8. Ultravinyl
  9. My Best Friend's Prenup
  10. Bridges

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.