Mijn Series +

Dokter Tinus - Seizoen 3 (2014)

Nederland
Drama / Komedie

ontwikkeld door Dominic Minghella
met Thom Hoffman, Jennifer Hoffman en Tygo Gernandt

Acteur Thom Hoffman vertolkt de hoofdrol van de succesvolle vaatchirurg die plotseling wordt geconfronteerd met een bloedfobie, waardoor hij zijn werk onmogelijk nog kan uitoefenen in het ziekenhuis. Daarom verhuist hij van de hoofdstad naar het platteland en gaat aan de slag als de enige huisarts in het dorp waar hij alleen zijn tante kent. Zijn voorganger was zeer geliefd, dus een warm onthaal voor de nieuweling is dan ook niet vanzelfsprekend. Het empathisch vermogen van de dokter laat daarbij nogal te wensen over, wat het voor hem nog moeilijker maakt om zijn plaats te veroveren binnen de hechte gemeenschap.

1. Een Half Jaar Later
  9. Faalangst
  10. Tante Martha
  11. Geboren met een Vuurwapen
  12. Moeder en Dochter

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.