Mijn Series +

Roomies - Seizoen 1 (1987)

ontwikkeld door Sy Rosen
met Corey Haim, Burt Young en Jane Daly

Nick Chase, een tweeënveertigjarige voormalige drilsergeant uit de marine, maakt gebruik van een speciale regeling waarmee hij weer naar een universiteit mag om bij te leren. Hij moet zijn kamer delen met de veertienjarige Matthew Wiggins die bekend staat als wonderkind op het gebied van mariene biologie. Nick ziet het niet zitten om zijn kamer te delen met een kind, maar wanneer hij ziet dat Matthew serieus met zijn studie bezig is besluit hij het een kans te geven. De twee staan elkaar bij en proberen elkaar zo goed mogelijk te helpen.

1. Pilot
  2. Wrestling
  3. The One That Got Away
  4. To Tell the Truth
  5. The Ditch
  6. Bobby Midnight
  7. Obession
  8. Mid-Term Fever

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.