ad
  • 8.145.125 stemmen

Endeavour - Seizoen 4 (2017)

Show titel: Endeavour

Seizoenen: 7 seizoenen

Afleveringen: 4

Datum van release: zondag 8 januari 2017

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Endeavour

Afleveringen Seizoen 4 (2017)

1. 1. Game

Terwijl Endeavour en Thursday het vertrek van Joan nog aan het verwerken zijn, trekt een dode bij het badhuis in East Cowley hun mee in een nieuwe duistere zaak.

2. 2. Canticle

Endeavour is belast met het beschermen van Joy Pettybon, een zelfbenoemde hoeder van het moraal van de natie, die een bezoek brengt aan Oxford om haar 'Keep Britain Decent' campagne te promoten.

3. 3. Lazaretto

Als de gevangene en informant Terry Bakewell voor een behandeling naar het Cowley General-ziekenhuis gaat, krijgt Endeavour de taak om hem te beschermen.

4. 4. Harvest

Als er een lichaam wordt gevonden in het moerasland net buiten Oxford denkt iedereen dat het gaat om het stoffelijk overschot van de vijf jaar geleden, op dezelfde plaats, verdwenen botanist Alex Laxman.

avatar van ZAP!

ZAP!

Dit seizoen begint vanavond op België Eén om 20.40u.

avatar van ZAP!

ZAP!

Dat was seizoen 4. Aflevering 2 gemist, maar missen is een groot woord, want ik vind het eigenlijk wel genoeg zo. Seizoen 5 schijnt alweer in de maak te zijn.

Het blijft nog steeds een heel degelijke en deftige Engelse detective, maar vergelijken met de échte Morse zal ik het maar niet.

3 sterren, waar de vorige nog een halfje meer kregen.